سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه پرسپولیس در این مسابقه استحقاق پیروزی را داشت، گفت: ما امروز ۱۰ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم ولی در مجموع بازی زیبایی بود.
کد خبر: ۹۹۸۴۹۷
قلعه نویی: پرسپولیس از ما بهتر بازی کرد

به گزارش جام جم آنلاین، امیر قلعه نویی بعد از شکست تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: به تیم پرسپولیس، بازیکنان و کادر خوبش تبریک می گویم. همه از فوتبال امروز لذت بردند. پرسپولیس از ما بهتر بازی کرد.

وی افزود: ما امروز ۱۰ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم ولی در مجموع بازی زیبایی بود. واقعیت قضیه این است که بازیکنان اصلی خود را نداشتیم. بعضی از بازیکنان ما مثل ایران پوریان و سعید آقایی و شهرام گودرزی فیزیکی در زمین بودند. اگر بازیکنان دیگر را داشتیم، این نفرات را بازی نمی دادیم چون یکباره این مشکل برای تراکتورسازی پیش آمد.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: به غیر از گل اول پرسپولیس که شک دارم آفساید بود، تیم داوری عالی کار کرد و پرسپولیس در این شرایط هم از ما بهتر بازی کرد و هم فاصله امتیازاتش را زیاد کرد. با این وضعیت از کورس قهرمانی عقب افتادیم.

قلعه نویی در خصوص اینکه آیا امکان تغییر رای فیفا وجود دارد یا خیر، گفت: خیر، پنجره نقل و انتقالات دیگر بسته شده است و این مشکل حل نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها