میزبانی رادیو تهران از وزیر آموزش و پرورش

گسترش سرانه آموزشی، ساخت، نوسازی، تجهیز و هوشمند سازی مدارس از مباحثی است که دوشنبه 18 بهمن، در برنامه «صبح تهران» با وزیر آموزش و پرورش گفت وگو می شود.
کد خبر: ۹۹۸۳۵۷
میزبانی رادیو تهران از وزیر آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین وظایف رسانه ملی اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای مهم و و بزرگ کشور جهت ایجاد روحیه امید و نشاط در مخاطبان است به همین منظور رادیو تهران در دهه مبارک فجر در دو برنامه زنده خود به نام «صبح تهران» که ساعت 6:35 تا 25 : 8 و «مرورگر 1332 » که از ساعت 20 تا 20:30 پخش می شود با رویکرد اطلاع رسانی و تجلیل از فعالیت های انجام شده در آن وزارتخانه مصاحبه زنده ای با وزیر و آموزش و پرورش دارد.

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی دوشنبه 18 بهمن، با حضور در برنامه صبح تهران مهمان رادیو تهران است.

علیرضا مبینی با اشاره به مباحثی که مطرح می شود، افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه آموزش و پرورش به روز رسانی معوقات جامعه فرهنگیان کشور که با مهمان برنامه در این خصوص گفت وگو می شود. اجرای طرح توسعه عدالت آموزشی، فعالیت های سازمان آموزش و پرورش در حوزه تربیت و آمادگی شخصیتی فرزندان برای ورود به جامعه از دیگر مباحثی است که در این برنامه مطرح خواهد شد.

علاوه بر این، گسترش سرانه آموزشی، ساخت، نوسازی، تجهیز و هوشمندسازی مدارس از دیگر موضوع هایی است که درباره آنها با وزیر آموزش و پرورش گفت وگو می شود.

تهیه این ویژه برنامه ها کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران که تا 22 بهمن با دعوت از مسئولان، عملکرد و دستاورهای دستگاه ها و نهادهای دولتی را به سمع شنوندگان می رساند.

بشیر جعفری نیا تهیه کننده و محمدرضا علی اکبری اجرای برنامه «صبح تهران» را بر عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها