۲۹ استان تحت تاثیر برف و کولاک قرار دارند

نجات ۱۰ زن باردار

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور:

تردد در بیشتر محورها با زنجیر چرخ ممکن است

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به تداوم بارش برف در بیشتر محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد در اغلب محورها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۹۷۸۹۰
تردد در بیشتر محورها با زنجیر چرخ ممکن است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر رحمانی افزود: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران- کرج محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر براساس نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی و پایداری توده هوای سرد در اغلب مراکز استانها و مناطق کوهستانی شاهد بارش برف هستیم، افزود: در استان خراسان جنوبی در اکثر محورها، اردبیل محور اردبیل- سراب، استان گیلان محور رشت- لاهیجان، کرمان محورهای بم-جیرفت، انار-شهربابک به دلیل کولاک و یخزدگی تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر بوده و در استان آذربایجان غربی محور خوی-سلماس دارای مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی است.

رحمانی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران راهداری و پلیس راه در حال حاضر محور هراز بازگشایی شده است، افزود: با وجود بازگشایی این محور تردد در آن به سختی انجام می گیرد زیرا احتمال ریزش بهمن در این جاده همچنان وجود دارد.

وی درباره محورهای مسدود نیز افزود: محور شمشک- دیزین در استانهای البرز و تهران، محور پونل- خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، محورسروآباد- پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، جنوب استان سیستان و بلوچستان و برخی از محورهای استان کهکیلویه و بویراحمد در حال حاضر به دلیل بارش شدید برف و کولاک و یخ زدگی مسدود بوده و تردد در آنها امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند درخواست کرد: حتما وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کرده و از تردد و مسافرت‌های غیرضروری جلوگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها