تسلیت رامبد جوان به بازماندگان حادثه غمبار ساختمان پلاسکو

«خندوانه» تا اطلاع ثانوی پخش نخواهد شد

برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته به بهانه همدردی با بازماندگان حادثه پلاسکو پخش نشد.
کد خبر: ۹۹۲۲۵۳
«خندوانه» تا اطلاع ثانوی پخش نخواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته، با توجه به حادثه مرگبار و اندوهگین آتش‌سوزی و فروریختن قدیمی‌ترین ساختمان بلند تهران، رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» به مدت 5 دقیقه به همراه تمامی گروه سازنده «خندوانه» پیام تسلیت گفت و بیان کرد: اتفاق تلخی را که امروز برای شهرمان و قدیمی‌ترین ساختمان شهر تهران رخ داد و باعث شد تعداد زیادی از آتش‌نشانان شهرمان شهید شوند، تسلیت می‌گوییم.

وی ادامه داد: بسیاری از این آتش‌نشان‌ها منتظر پایان شیفت‌کاری خود بودند تا به پیش خانواده‌های خود بروند و توقع چنین اتفاق و فاجعه‌ای را نداشتند. «خندوانه» این مصیبت را تسلیت گفته و در کنار این واقعه تلخ ایستاده‌ایم.

کارگردان فیلم سینمایی «نگار» با بیان اینکه این روزها عده ای از مردم مسئول ثبت لحظه شده‌ها شده‌اند و خودشان را خبرنگار می‌دانند، اظهار داشت: مدت‌هاست یک رفتار غلط به شدت نشر پیدا کرده‌ است. به طوری که همه خود را مسئول ثبت کردن لحظه‌ها می دانند و عادت کردیم غم‌انگیزترین لحظه‌ها را ثبت کنیم. متاسفم برای این افراد و دست مریزاد می گویم به تمام آنهایی که لحظه را غنیمت شمردند و به جای ثبت لحظه به کمک آتش‌نشان‌ها و درمانگاه های انتقال خون رفته اند. خواهش می‌کنم در این مواقع دست و دلمان بلرزد.

جوان در پایان با آرزوی شادی روح رفتگان و صبر برای بازماندگان این حادثه غمبار بیان کرد: برنامه تلویزیونی «خندوانه» تا اطلاع ثانوی پخش نخواهد شد و در روز مقرر پر انرژی در خدمت مردم عزیز ایران هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها