مدیرعامل ایران ایر اعلام کرد:

ورود ایرباس نو پس از ۲۳ سال

مدیرعامل ایران ایر با یادآوری این‌که ۲۳ سال از ورود هواپیماهای نو به کشور می‌گذرد، گفت:‌ با ورود هواپیماهای جدید باید پوسته سنتی ایران‌ایر شکسته شود و بهره‌وری را بالا ببریم.
کد خبر: ۹۸۹۳۳۱
ورود ایرباس نو پس از ۲۳ سال

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم،‌ فرهاد پرورش در مراسم ورود نخستین هواپیمای ایرباس نو به کشور اظهار کرد:‌ بعضا گفته می‌شود که پس از 40 سال هواپیمای نو وارد کشور می‌شود،‌اما 23 سال پیش در سال 1994 توانستیم دو فروند هواپیمای نو از ایرباس دریافت کنیم.

مدیرعامل ایران ایر با بیان این‌که امروز روز تولد دوباره هماست اما هشدار که این ولادت سرتا پا رهن و دین است که دین نخست آن مرهون عنایت الهی است تصریح کرد: این ولادت از سوی دیگر مدیون مذاکرات هسته‌ای است، بانک مرکزی،‌اقتصاد نوین،‌صنعت و معدن، سازمان برنامه و بودجه وزارت راه و شهرسازی و متخصصان واحدهای عملیات و تعمیرات هما در این ظهور مجدد تلاش کردند.

وی با قدردانی از زحمات رئیس جمهوری در پروسه خرید هواپیما، افزود:‌ همچنین وزیر راه و شهرسازی و قائم مقام وی نیز در این خرید نقش داشتند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:‌ بخشی از دستاورد مذکور سیاست نرمش قهرمانانه می‌تواند در این توفیق متجلی شود. از این پس چشم‌ها چشم به راه تلاش کارکنان هماست باید پوسته‌های سنت گرایی را بشکنیم و طرحی نو در اندازیم. ساختار کنونی هما متناسب با بهره‌وری حداکثری نیست و باید به عنصر دانش روز مجهز شویم.

مدیرعامل ایران‌ایر با اشاره به این‌که در دوسال توانستیم به این مهم دست یابیم، تصریح کرد:‌ امروز صحنه بدیع همکاری هما با ایرباس تجلی همکاری ایران با بسیاری از کشورهای اروپایی در فناوری‌های روز است.

پرورش با تاکید بر این‌که شکرانه این اتفاق مهم بهره‌وری است،‌گفت: برای اعتدال همای آب و خاک طرحی نو دراندازیم تا مدیون خون شهدای کشور نباشیم.

وی با بیان این‌که این یک خرید ساده نبود و قراردادهای پیچیده‌ای بود،‌ افزود: مسیر کاملا دشوار بود و باید به دقت آنرا می‌پیمودیم.

مدیرعامل ایران ایر بیان کرد: تطبیق با شرایط اقساط هواپیما به معنای بهره وری حداکثر در کل ناوگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
۰
۰
ممنون و متشكریم ؛كشور واقعا به این هواپیماهای خریداری شده احتیاج داشت

نیازمندی ها