محققان با مطالعات علمی بر روی ویژگی های شخصیتی مردان به برخی خصوصیات فکری و اخلاقی مشترک آنها پی بردند.
کد خبر: ۹۸۹۲۲۹
دانستنی هایی در خصوص آقایان که خانم ها از آنها بی خبرند!
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ثروتمند بودن و خوش تیپی اغلب برای مردان دردساز است زیرا در این صورت پیدا کردن همسری که به فکر پول و ظاهر مرد نباشد سخت و دشوار بوده و زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل این آقایان اغلب کمتر به دیگران اعتماد می کنند.
مردان به خوابشان بسیار اهمیت می دهند، اگر مردی احساس خواب آلودگی یا خستگی می کند کمتر سراغ او بروید زیرا تحریک پذیری او در این ساعات بیشتر است، همچنین سعی کنید وقتی مردی خواب است آرامش او را به هم نزنید زیرا پس از بیدارشدن نتیجه بدخوابی او را دیده و حتی با چهره عصبانی وی مواجه می شوید.
آقایانی که سمت هایی مانند مدیرعاملی داشته و فرزند دختر دارند به دلیل احساس همدردی اغلب سعی می کنند خانم ها را با شرایط کاری خوب استخدام کنند.
مردان کم درآمد اغلب خانمهای چاق را می پسندند اما مردان ثروتمند خانمهای لاغر را برای همسری انتخاب می کنند.
تماشای فیلم ها و ورزش های رزمی حال مردان را بهتر کرده و به آن ها احساس قدرت می دهد.
اگر مردی در شغلی مشغول به کار باشد که جذابیت کمتری برای خانم ها داشته باشد، اغلب این آقایان در انتخاب همسر و زندگی آینده کم توقع تر از سایر مردان هستند و این در حالی است که مردان مشهور و چهره یا با وجه شغلی خوب مانند هنرپیشه ها اغلب در انتخاب همسر حساسیت زیادی به خرج داده و بعد از ازدواج نیز انتظارات بیشتری دارند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها