سعد حریری نخست وزیر لبنان در پیامی به دکتر« حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: رحلت آیت الله« اکبر هاشمی رفسنجانی» را که شخصیتی معتدل و گشاده روی بود به حضرتعالی ، خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت می گویم.
کد خبر: ۹۸۸۵۴۷
سعد حریری : هاشمی رفسنجانی شخصیتی معتدل بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دراین پیام که امروز( سه شنبه) صادر شد، آمده است: با کمال تاسف خبر رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهوری اسبق ایران و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را دریافت کردم.

نخست وزیر لبنان می افزاید: جمهوری اسلامی ایران مردی از طلیعه داران تاسیس جمهوری اسلامی ایران و شخصیتی بارز که به اعتدال و گشاده روئی معروف بودند، از دست داده است.

وی اضافه می کند: آیت الله هاشمی رفسنجانی با بسیاری از کشورهای جهان بر اساس روابط دوستانه ، تعامل می کرد.

سعد حریری که ریاست حزب جریان المستقبل لبنان را هم برعهده دارد، در پایان این پیام می نویسد: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به جنابعالی، خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت می گویم و از خداوند عزوجل مسئلت دارم که ایشان را غرق رحمت واسعه خود و در بهشت ساکن نماید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، عصر یکشنبه گذشته در سن 82 سالگی و بعداز سالهای طولانی مجاهدت و مبارزه و تلاش برای ساختن ایران اسلامی ، به دیدار معبود خود شتافت و ملتی را داغدار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها