شامگاه پنجشنبه فرزاد فرزین با همراهی گروه شوک کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.
کد خبر: ۹۸۷۴۰۸
مرور خاطرات ده ساله فرزاد فرزین روی صحنه+تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نوا کنسرت درحالی آغاز شد که فرزاد فرزین در ابتدا خبر از مرور قطعات قدیمی و منتشر شده‌ خود طی ده سال اخیر را داد و اجرا نیز بیشتر به آثار خاطره انگیز این خواننده اختصاص یافت.
درحالی که میانه‌ی استیج با پرده بلندی پوشیده شده بود، نوازندگان نواختن قطعه «تو چه باشی» را آغاز کردند و با کنار رفتن پرده، فرزاد فرزین در حالی که بر روی صفحه‌ی گردانی پشت پیانو نشته بود، شروع به خواندن کرد.
در ادامه فرزین که قول اجرای ترانه‌های خاطره‌انگیز خود را داده بود، به ترتیب قطعات شش، دونه دونه، اون تو نیستی، ماه من، چتر شکسته، من و تو، آره آره، هدفون، عاشقت شدم، برگرد، قلبم، بچه، احساس من و ماه عسل را اجرا کرد.
این خواننده که تازه‌ترین آلبوم خود را در دست تهیه دارد در خصوص انتشار آن گفت: آلبوم شانزلیزه که مملو از قطعات عاشقانه است، قرار بود زمستان امسال منتشر شود اما بنا به دلایلی به بهار موکول شد.
فرزاد فرزین که به تازگی بازی در یک سریال را نیز تجربه کرده از پخش این سریال تا ده روز آینده خبر داد.
همچنین در این شب میهمانانی همچون مهدی گلستانه، علیرضا بیرانوند، سیاوش خیرابی، نریمان، سامان، ایمان قیاسی، یاحا کاشانی و نیز در سالن حضور داشتند.
اعضای گروه شوک را نیز به سرپرستی مهران خلیلی، سینا پرتوی، محمدعلی شاکر، احمد امین پور، مهرداد معافی، احسان امیدی، جمال چلبیان و یاشار خسروی تشکیل می‌دادند.
گفتنی است این کنسرت توسط موسسه آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد. همچنین روابط عمومی این کنسرت را نیز گروه 17 برعهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها