باشگاه پانیونیوس با اشاره به عملکرد خوب مسعود شجاعی در نیم فصل نخست از تلاش های این باشگاه برای حفظ بازیکن ایرانی اش خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۱۳۱
شجاعی در پانیونیوس می‌ماند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، البته رسیدن به این موضوع خیلی سخت نیست چرا که باشگاه تا پایان فصل با این بازیکن ایرانی قرارداد دارد و می تواند در تعطیلات زمستانی این بازیکن را حفظ کند.

پیش تر سایت های یونانی خبر داده بودند سرمربی سابق پانیونیوس که بانی حضور مسعود شجاعی در این تیم بوده و هم اکنون هدایت تیم پاناتینایکوس را برعهده دارد جذب این بازیکن ایرانی را به سران باشگاه توصیه کرده است. این در حالی است که باشگاه پاناتینایکوس هنوز از بابت در اختیار گرفتن بومال، مهاجم کامرونی در دسامبر سال 2015 میلادی به باشگاه پانیونیوس بدهکار هستند و طبیعتا اگر بخواهد مسعود را به خدمت بگیرد ابتدا باید بدهی گذشته خود را پرداخت کند.

سایت باشگاه در ادامه آورده: از حضور مسعود شجاعی در تیم پانیونیوس زمان زیادی نمی گذرد و محتمل نیست باشگاه در این برهه از زمان تصمیم به فروش مسعود بگیرد. البته هنوز هیچ تماسی از سوی باشگاه پاناتینایکوس با باشگاه پانیونیوس برقرار نشده. طبیعی است مسعود به واسطه بازی های خوبی که انجام داده پیشنهاد داشته باشد اما اگر باشگاه تصمیم به فروش بگیرد با باشگاهی وارد مذاکره خواهد شد که توان پرداخت رضایتنامه را داشته باشد.

سایت باشگاه پانیونیوس در پایان آورده که سیاست باشگاه در حال حاضر تنها فروش کریم انصاری فرد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها