تصویربرداری بخشی از مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» با موفقیت در استان مازندران انجام شد.
کد خبر: ۹۸۳۰۷۵
«شکوه یک زندگی» در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی این سریال، «شکوه یک زندگی» مجموعه‌ای تلویزیونی برای شبکه دوم سیما است که در 15 قسمت، 45 دقیقه ای با پشت سر گذاشتن 30درصد از فیلمبرداری، در شمال کشور و ارتفاعات جنگلی و برفگیر روستاههای رودبار و غریب محله از توابع شهر بهشهر به کار خود ادامه می دهد.
روایت «شکوه یک زندگی» به کارگردانی رضا بهشتی و تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی در فضای سالهای 1346 تا 1362 در سه مقطع زمانی آغاز شده و پیگیری خواهد شد .
گروه سازنده پس از سپری شدن روزهای تولیدی در آذرماه ، در این روزها وارد خانه ی پدری نارگل در روستا و در سال 46 رسیده است . زمانی که نارگل تنها 10 سال دارد و مادرش از دنیا رفته و تنها دختر ناصر خان احساس تنهایی میکند و بسیار غمگین است .
ناصرخان که نقش او را عبدالرضا اکبری ایفا میکند در پی ایجاد آرامش و تقویت روحیه‌ی امید به زندگی و آینده ، برای تنها دخترش نارگل است . از طرفی شهلا (مریم کاظمی) و شهروز (مزدک رستمی) خواهر و برادری که مورد مهر ناصرخان قراردارند ، فرصتی پیدا کرده اند تا در این دوره و با توجه به تنهایی و غم نارگل ، به ناصرخان و زندگی او ، بیش از پیش نزدیک شوند .
در این لوکیشن که حدود 10 روز تصویربرداری پیش بینی شده روایت سالهای 46 و 56 به تصویر کشیده خواهد شد . 10 سالگی نارگل و 18 سالگی او که بعدها با شکل گیری عشق نارگل به یحیی ( حسام محمودی – معلم روستا ) و رقابت شهروز (مزدک رستمی ) برای تصاحب نارگل و نزدیکی بیشتر به ناصرخان ، تداوم خواهد یافت .
در این مجموعه بازیگرانی چون؛ بیتا سحر خیز(نارگل) ، نازنین فراهانی(حلما)، عبدالرضا اکبری(ناصر)، مریم کاظمی(شهلا)، حسام محمودی(یحیی)، مزدک رستمی(شهروز)، سوگل طهماسبی(وارش) ، کوروش سلیمانی(علی) ، الهام جعفرنژاد(نجمه )، طوفان مهردادیان(بهرام عمو) ، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی، مهری آل آقا و تعدادی دیگر بازیگران استانی مازندران امیر بابازاده در نقش عباس، سید حسن حسینی، نیلوفر غلامی، سید ابراهیم عمادی، سعدالله ولی زاده، رجبعلی بریمانی، منوچهر عموزاد، امیر قلی پور، محمدجواد رحمانی آلاشتی، ماهروز نژادی، حمیدرضا بختو، برهام اخلاقی، ایمان توکل به ایفای نقش می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها