چگونه پای 4 جوان افغان در این ماجرا باز شد!

اقدام زشت 2 برادر با شقایق

دردسر مزاحمت های مرد جوان برای یک زن سناریوی انتقام گیری اسیدی را رقم زد.
کد خبر: ۹۸۱۸۷۳
اقدام زشت 2 برادر با شقایق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، عقربه ها ساعت 11 شامگاه 4 مرداد ماه سال گذشته را نشان می داد که 4 جوان افغان که دریک ماجرای اسیدپاشی هدف قرار گرفته بودند به بیمارستان مطهری انتقال داده شدند.
در این مرحله تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ 4 جوان افغان رفته و پی بردند 2 برادر به نام های امیر و آرش به خاطر یک کینه قدیمی دست به اسیدپاشی زده اند.

یکی از قربانیان اسیدپاشی به ماموران گفت: چندی پیش متوجه مزاحمت های امیر برای خانم جوانی به نام شقایق شدیم که زن از ما خواسته بود تا با امیر صحبت کنیم تا دست از مزاحمت هایش بردارد که همین باعث درگیری ما با امیر شد.

وی افزود: این درگیری ها چند بار صورت گرفت تا اینکه امیر همراه برادرش برای انتقام گیری روی ما اسید پاشیدند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به سراغ شقایق رفته و پی بردند که امیر علاوه بر مزاحمت هایش برای زن جوان اقدام به نوشتن شماره تلفن شقایق روی چند دیوار در خیابان های نزدیک به خانه وی کرده است.

بدین ترتیب تجسس های پلیسی برای دستگیری 2 برادر جوان کلید زده شد و خیلی زود با دستگیری آرش مشخص شد که برادرش پس از اسیدپاشی پا به فرار گذاشته است.

آرش به اتهام همدستی در پرونده اسیدپاشی هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: روز حادثه برادرم به خانه مان آمد و ادعا کرد که شناسنامه اش را در خانه من جا گذاشته و سر همین موضوع با هم بحث کردیم و این درحالی بود که شناسنامه امیر دست من نبود.

وی افزود: برادرم پس از درگیری با عصبانیت از خانه خارج شد و داخل حیاط با 4 کارگر جوان که از قبل با امیر اختلاف داشتند با هم درگیر شدند که وقتی برای میانجیگری خودم را به حیاط رساندم متوجه شدم 4 کارگر افغان روی برادرم اسید ریخته اند و خودشان نیز دچار سوختگی با اسید شده اند که در ادامه امیر با سرعت از خانه خارج شد.

بنا به این گزارش، در حالیکه ردی از عامل این اسیدپاشی به دست نیامده بود بازپرس پرونده پس نشر آگهی غیابی برای امیر، قرار جلب به دادسری به اتهام مشارکت در اسیدپاشی را برای وی صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
شیوای بلخی
Netherlands
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
امیرحسین
Netherlands
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
دیگه وقت این رسیده این افغانی ها به كشور خود برگردند . كشورهای اروپایی اینها را دارند میندازند , حالا دیگر افغانستان دولت دارد و امنیت نسبی برقرار است وقت این رسیده كه این مهمانان ناخوانده به كشورشان بازگردانده شوند .
پوریا
Netherlands
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
باید یك برنامه ریزی اساسی صورت گیرد برای بازگرداندن افاغنه به كشورشان. كشورهای اروپایی و امریكا و حتی كشورهای عربی محدودیت های فراوانی را برای ورود اتباع افغانی قایل شدند اما مملكت ما شده بی در و پیكر كه همین طور مثل مور و ملخ ریختن توی این ایران - باید به كی بگیم این افاغنه را به كشور خودشان بازگردانید .
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
تمام اروپا وبقیه مهاجر پذیرن انشا اله خودتون به درد ما گرفتار شین میدونم پخشش نمیكنین
سیاوش در پاسخ به احمد
Netherlands
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
برید توی كشور خودتان تا بهتون توهین نشود - در مورد چیزی هم كه اطلاع نداری اظهار نظر نكن اروپای شرقی به هیچ عنوان مهاجر نمیگیرد - اروپای غربی هم از مستعمرات گذسته خودشان مهاجر برای كار میگیرند مثل انگلیس كه از هند و پاكستان - فرانسه از مراكش , تونس , الجزایر - اسپانیا از مراكش - ایتالیا از مراكش , لیبی , مصر - آلمان از تركیه با قراردادی كه بعد از جنگ جهانی بست - دعا تم به درد خودت میخورد زیرا ما ایرانیان مثل شما نیستم كه بیش از ۳۰ سال بزنیم توی سر و كله همدیگر به اسم دین و مذهب - ....در ضمن اروپا افغانها را دارد اخراج میكند از اخبار عقب هستی .
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
اینا الان ایران رو سرزمین پدری خود میدونن از هر خانواده ای الان 2 نفر یا شایدم همه بیكارهستن كه این آقایون دارن اینجا كار میكنن
عباس
Netherlands
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
۰
۰
دیگر زمان آن فرا رسیده كه مسئولین یك برنامه ریزی مدون انجام دهند تا این مهمانان ناخوانده به كشورشان افغانستان بازگردند با توجه به مشكلات امنیتی - فرهنگی - اجتماعی - اقتصادی كه اتباع افغانی بوجود آوردند طی این سالها البته اگر دولت میخواهد به افاغنه كمك كند این كمك در داخل خود افغانستان باشد نه در ایران. به هر جهت دولت باید خواست و نظر ملت ایران را مدنظر داشته باشد , كشورهای آلمان , سوئد , نروژ , فرانسه اتباع افغان را دارند دیپورت میكنند به افغانستان و خبرش هم از رسانه ها پخش شد , امریكا هم كه بعد از واقعه آریزونا و نیویورك ورود مهاجرین افغان را ممنوع كرد كشورهای عربی مثل عربستان سعودی هم ورود اتباع زیر۴۰ سال افغانی را ممنوع كرده بدلیل اینكه اینها بعد از ورود كشور را ترك نمیكنند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها