باران شادی عنوان چهارمین قطعه موسیقی گفتار آلبوم صوتی با عنوان با نیلوفر تا مهتاب، به قلم و با اجرای مهرداد محمدپور، آهنگسازی و تنظیم ایمان حجت می باشد. شنیدن مطالب این قطعه، همراه با تمرین تکنیک شل کردن تدریجی عضلات، حس سبکی و نشاط را برای شنونده به ارمغان می آورد. نگاه تازه ات به اطراف، تو را به لمس طراوت باران می برد؛ گوش کن ! بگذارصدای باران، تنها صدایی باشدکه سکوتِ خلوتت رامی شکند ! احساس می کنی همـراه باران، از سیاره ای دیگر بـه ایــن سیـاره ی ناشناخته، قدم گذاشته ای! خستگی هایت را به باد می سپاری؛ و حسی از شگفتی و تازگی، همه ی وجودت را فرا می گیرد. نگاه تازه ات، تو را به حسی تازه می رساند. از نو شروع می کنی؛ صدف می شوی، و صدای دریــــا را منعکس می کنی؛ شگفت انگیز و ساده! و حس زیبای تازه دیدن، در تو رشد می کند. زیر سقف آسمانی تازه، تحـــرک و نشــاط را در بنــدِ بنـدِ وجودت حس می کنی؛ و آرامش و آسایش و دوستی، در تو جانی دوباره می گیرد . آرامش را از جنگل های سبز، شـــادی را از رودهای عاشق، و انــــرژی را از باغ های بهاری، می گیری؛ و پر تحرک و با نشاط می شوی؛ و شادمــــانی هر لحظه در وجودت، بیشتر و بیشتر می شود. احســـاس قدرت، سلامت و آرامش، ذهن و جسم تــو را بـــا شـور و تحرک بسیار، در بــر می گیرد؛ و در تک تک سلولهایت جاری می شود؛ و با تداوم آن، شگفتی و نشاط نیز تداوم می یابد؛ و تو آزاد و رها، آرام و با نشاط، با سیاره ی جدیدت دوست می شوی.
کد خبر: ۹۸۱۱۶۶
باران شادی

باران شادی؛ عنوان چهارمین قطعه موسیقی گفتار آلبوم صوتی با عنوان با نیلوفر تا مهتاب، به قلم و با اجرای مهرداد محمدپور، آهنگسازی و تنظیم ایمان حجت می باشد.
شنیدن مطالب این قطعه، همراه با تمرین تکنیک شل کردن تدریجی عضلات، حس سبکی و نشاط را برای شنونده به ارمغان می آورد.

نگاه تازه ات به اطراف، تو را به لمس طراوت باران می برد؛ گوش کن !
بگذارصدای باران، تنها صدایی باشدکه سکوتِ خلوتت رامی شکند ! احساس می کنی همـراه باران، از سیاره ای دیگر بـه ایــن سیـاره ی ناشناخته، قدم گذاشته ای! خستگی هایت را به باد می سپاری؛ و حسی از شگفتی و تازگی، همه ی وجودت را فرا می گیرد.
نگاه تازه ات، تو را به حسی تازه می رساند. از نو شروع می کنی؛ صدف می شوی، و صدای دریــــا را منعکس می کنی؛ شگفت انگیز و ساده! و حس زیبای تازه دیدن، در تو رشد می کند. زیر سقف آسمانی تازه، تحـــرک و نشــاط را در بنــدِ بنـدِ وجودت حس می کنی؛ و آرامش و آسایش و دوستی، در تو جانی دوباره می گیرد .
آرامش را از جنگل های سبز، شـــادی را از رودهای عاشق، و انــــرژی را از باغ های بهاری، می گیری؛ و پر تحرک و با نشاط می شوی؛ و شادمــــانی هر لحظه در وجودت، بیشتر و بیشتر می شود. احســـاس قدرت، سلامت و آرامش، ذهن و جسم تــو را بـــا شـور و تحرک بسیار، در بــر می گیرد؛ و در تک تک سلولهایت جاری می شود؛ و با تداوم آن، شگفتی و نشاط نیز تداوم می یابد؛ و تو آزاد و رها، آرام و با نشاط، با سیاره ی جدیدت دوست می شوی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها