دلایل شکست استقلال از زبان منصوریان

دایی دچار سوء برداشت شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر نفت و کنار رفتن از جام حذفی گفت: نقطه ضعف تیم ما همچنان پابرجاست و باید تلاش کنیم با تمرین این مشکل را رفع کنیم.
کد خبر: ۹۸۰۸۹۶
دایی دچار سوء برداشت شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علیرضا منصوریان پس از شکست ۳ بر ۲ عصر سه شنبه استقلال برابر نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: به تیم نفت تبریک می گویم. در یک شرایط خیلی سخت که یک بر صفر عقب بودیم و بعد به بازی برگشتم و ساختار دفاعی را کار کرده بودیم اما روی دو ضربه بازی را باختیم.

وی در مورد اعتراض های علی دایی و توهین هایی که تماشاگران به وی کردند، گفت: من با علی دایی دوستی طولانی دارم. وظیفه ماست که وقتی کسی به علی دایی چیزی می گوید دفاع کنیم. چون درگیر بازی بودم علی چینی را فرستادم تا تماشاگران را آرام کند. شاید سوء برداشتی برای علی دایی شده است. علی دایی حتی به نیمکت ما چیزی گفت. او دوست قدیمی من است اما زود از کوره در می رود. در همان لحظه که عصبانی می شود هر چه می خواهد می گوید.

منصوریان ادامه داد: پرافتخارترین مربی ما مرحوم دهداری بود که اخلاق را به همه یاد داد. ما باید ادبیات را در فوتبال رعایت کنیم. شاید علی دایی رعایت نکند اما من به او گفتم که دوست من هستید. همین فضایی که ایجاد شد بازی که در اختیار ما بود را از دستمان خارج کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد داور در این دیدار گفت: وقتی سرمربی نفت بودم تعهدی ایجاد کردم که از منافع داوری دفاع کنیم تا داوران هم پوست اندازی کنند اما قرار نیست پوست ما را هم با پوست اندازی خودشان بکنند.

وی ادامه داد: بعد از بازی صحنه پنالتی را دوباره دیدیم. قطعا آن صحنه پنالتی نبود. من از فردوسی پور می خواهم که دو یا سه کارشناس بیاورد چون یک نفر نمی تواند تشخیص بدهد. همین آقایی که کارشناس برنامه نود بود با خودش بلاتکلیف بود. امروز داور خیلی سریع سوت پنالتی زده است. اگر اشتباه کرده باشد سرنوشت بیست میلیون هوادار را جابجا کرده است. ما در زمین خراب که شرایط بازی نداشت به بازی برگشتیم.

منصوریان ادامه داد: احساس می کنم پنالتی نبود و جریان بازی را به ضرر ما برگرداندند. اگر آن پنالتی را نمی گرفت شاید ما در طول نود دقیقه به پیروزی می رسیدیم. اگر خطا روی برزای داخل محوطه جریمه بوده باشد و داور بیرون گرفته باشد با سرنوشت هواداران بازی کرده است. امیدوارم در این صحنه داور درست گرفته باشد. اتفاقات داوری امروز در نتیجه و شرایط روحی و روانی ما تاثیرگذاشت.

سرمربی استقلال در مورد ضعف این تیم در ضربات ایستگاهی گفت: باید بدانیم که وقتی یک کرنرزن حرفه ای مثل مبعلی پشت توپ می رود ما باید مدیریت خوبی داخل محوطه داشته باشیم و نقاط ضعف را بپوشانیم. این ایراد ماست و فقط با تمرین حل می شود. تیم ما در ضربه ایستگاهی و کرنر بد عمل می کند. فقط باید تمرین کنیم تا این مشکل حل شود. از تراکتورسازی خوردیم و امروز هم دو گل خوردیم. وقتی اینگونه است نشان می دهد که شرح وظایف را به درستی انجام ندادیم.

منصوریان ادامه داد: از آقای افشارزاده و افتخاری تشکر می کنم که از تیم و بنده حمایت کردند. برای من سخت بود که بعد از شکست برابر نفت از جلوی هواداران رد شوم. اگر قرار است تیمی موفق باشد باید همه ارکان آن همدل باشند. من هنوز از نظر شرح وظایف در استقلال به هماهنگی نرسیده ایم.

وی افزود: چیزی به اسم عقب نشینی در زندگی من تعریف نشده و مستقیم می رویم. فقط در روزهای سخت باید تلاش کرد. من یاد نگرفته ام که از مسیر دیگری عبور کنم. امیدوارم هواداران بابت اتفاق امشب ما را ببخشند.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از گفتگوی خود به صحبت های علی دایی واکنش نشان داد و گفت: علی دایی برخی اوقات چیزهای عجیب و غریب می گوید. او بین دو نیمه به ما گفت هر چه تماشاگران فحاشی می کنند نثار نیمکت شما. مشکل علی دایی این است که زود عصبانی می شود و همان لحظه هر چه بر زبانش می آید می گوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
علی دایی كه چیز بدی نگفته كه میگویند عصبانی بشه هر چه بر زبانش می آید می گوید. آیا به نظر شما اگر بگویند هرچی كه طرفدارانتان میگویند نثارتان باد فحش و ناسزا محسوب میشود مگر شما چگونه طرفدارانی دارید؟
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
با اینكه موافق بد رفتاری وبد دهنی نیستم ولی حتما باید حق رو به دایی داد چون باید جواب اونها رو داد چرا كه دایی برای خودش نیست بلكه اقای گل جهان و ایران و از اسطوره های چند میلیون ایرانی محسوب میشه درود بر ایران درود بر ایرانی با تمدن
پوشالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
تحصیلات و كسب افتخارات و مال و منال تاثیری در ذات آدمها ندارد !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها