۵ نفر راهی بیمارستان شدند

تصادف پرشیا در اتوبان تندگویان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پرشیا با ۲ دستگاه خودروی سواری در اتوبان تندگویان خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۹۷۹۲۴۳
تصادف پرشیا در اتوبان تندگویان

به گزارش جام جم آنلاین، سیدجلال ملکی در گفتگو با مهر درباره جزییات این تصادف بامدادی که در ساعت ۴۷ دقیقه بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب ورودی بزرگراه تندگویان به وقوع پیوست گفت: با اعلام وقوع این حادثه آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد دو خودروی ۴۰۵ و نیسان امداد در حاشیه خیابان متوقف شده بودند که ناگهان خودروی پرشیا به دلیل نامشخص از مسیر خارج شده و با هر دو خودروی دیگر به شدت برخورد می کند. در مجموع ۸ سرنشین در سه خودرو حضور داشتند که ۵ نفر از آنها به دلیل شدت حادثه مصدوم و توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: دو نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند اما سه نفر دیگر که دچار آسیب دیدگی شدید شده بودند به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

ملکی با اعلام اینکه وقوع این حادثه باعث ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده پرتردد شده بود، افزود: آتش نشانان با استفاده از ماشین آلات ویژه هر سه خودروی تصادف کرده را به حاشیه اتوبان منتقل کردند و محل حادثه را به کارشناسان پلیس راهور تحویل دادند.

علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها