کارگر شهرداری در دم جان سپرد

تصادف مرگبار در اتوبان زین الدین تهران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع حادثه مرگبار تصادف در اتوبان زین الدین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر شهرداری جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۷۸۸۴۲
تصادف مرگبار در اتوبان زین الدین تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سرگرد علی اصغر شریفی در گفتگو با مهر درباره جزئیات این حادثه ترافیکی، گفت: این تصادف روز چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین الدین قبل از ورودی خیابان هنگام رخ داد و سواری پژو ۲۰۶ به شدت با کارگر شهرداری که قصد عبور از عرض اتوبان را داشت، برخورد کرد.

وی با اعلام اینکه کارگر شهرداری در این حادثه جان سپرد، افزود: بر اساس گزارش کارشناس تصادفات پلیس راهور در این حادثه مرگبار راننده ۲۰۶ به دلیل عدم توجه به جلو ۵۰ درصد در وقوع حادثه سهیم بود و کارگر هم به دلیل عبور از عرض بزرگراه ۵۰ درصد مقصر اعلام شد.

به گفته شریفی، در حال حاضر ترافیک در محدوده وقوع تصادف روان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
026
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
مقصر راننده هستش.كارگر چه تقصیری داره؟به خاطر یه لقمه نون داشته كارشو انجام میداده
یك ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
وسط اتوبان آخه ؟
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
مقصر 100 درصد عابر بوده...بزرگراه جای عبور عرضی نیست....یكبار همین اتفاق در بزرگراه قزوین تهران برای من افتاد منتها با یك سگ ولگرد برخورد كردم. در آن سرعت 80 كیلومتر در ساعت و دید كامل جلو به نحوی جلوی خودروی من دوید كه با وجود هشیاری كامل من كاملا بی اختیار با آن تصادف كردم. هیچ فرصتی برای تغییر مسیر و یا حتی ترمز كردن نداشتم. هنوز خاطره و تصویر آن لحظه جلوی چشمم واضح و روشن است. هیچ تقصیری برای خودم نمیبینم چون چاره ی دیگری نداشتم. اجل معلق همین! كلی صدقه دادم و اتومبیلم كلی خسارت دید. در اینگونه موارد راننده واقعا بیگناه است.

نیازمندی ها