فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد:

دستگیری سارقان کفش در آپارتمان‌های ایلام

شاگردان مغازه سارق طلافروشی بودند

دو شاگرد مغازه که با سواستفاده از اعتماد مرد طلا فروش بیش از یک کیلوگرم طلا را سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۸۰۷۲
شاگردان مغازه سارق طلافروشی بودند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در شهرستان آبدانان بلافاصله با اجرای تدابیر ویژه و تشکیل تیم های تخصصی، دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:بررسی های اولیه پلیس، حکایت از آن داشت که سارقان بدون شکستن در ورودی با استفاده از کلید وارد طلا فروشی شده و یک کیلو و 795گرم طلا را به سرقت برده بودند.

سردار نورعلی یاری تصریح کرد:با اشراف اطلاعاتی پلیس و استفاده از شگردهای پلیسی دو متهم این پرونده در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود:تحقیقات فنی و اعترافات سارقان مشخص کرد یکی از متهمان قبلا شاگرد این طلافروشی بوده که از رفاقت مالباخته سوء استفاده کرده و با تهیه کلید مشابه اقدام به سرقت کرده اند.

سردار یاری یادآور شد: با کشف طلاهای سرقت شده در یک گاوداری مخروبه و تحویل آن ها به مالباخته ،متهمان نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان نظم و امنیت به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و به شدت برابر قانون با این افراد برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها