فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد:

دستگیری سارقان کفش در آپارتمان‌های ایلام

دو شاگرد مغازه که با سواستفاده از اعتماد مرد طلا فروش بیش از یک کیلوگرم طلا را سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۸۰۷۲
شاگردان مغازه سارق طلافروشی بودند

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در شهرستان آبدانان بلافاصله با اجرای تدابیر ویژه و تشکیل تیم های تخصصی، دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد:بررسی های اولیه پلیس، حکایت از آن داشت که سارقان بدون شکستن در ورودی با استفاده از کلید وارد طلا فروشی شده و یک کیلو و 795گرم طلا را به سرقت برده بودند.

سردار نورعلی یاری تصریح کرد:با اشراف اطلاعاتی پلیس و استفاده از شگردهای پلیسی دو متهم این پرونده در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود:تحقیقات فنی و اعترافات سارقان مشخص کرد یکی از متهمان قبلا شاگرد این طلافروشی بوده که از رفاقت مالباخته سوء استفاده کرده و با تهیه کلید مشابه اقدام به سرقت کرده اند.

سردار یاری یادآور شد: با کشف طلاهای سرقت شده در یک گاوداری مخروبه و تحویل آن ها به مالباخته ،متهمان نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان نظم و امنیت به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و به شدت برابر قانون با این افراد برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها