معاون امور استان‌های رسانه ملی خبر داد

اهواز، میزبان بزرگترین جشنواره کشوری

دارابی از برگزاری بزرگترین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی رسانه ملی از تاریخ 30 آذر تا 2 دی ماه در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۷۶۲۷
اهواز، میزبان بزرگترین جشنواره کشوری

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر علی دارابی در نشست خبری نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی مراکز استان ها گفت: تعداد 60 نفر از اساتید و نخبگان کشوری در 5 حوزه رادیو، تلویزیون، خبر، تحقیقات و موسیقی به مدت 45 روز 1575 اثر برگزیده از تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها را ارزیابی و امتیاز داده اند.
وی افزود: البته تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بیش از این تعداد بود که این 1575 اثر از جمله آثاری بودند که توانستند امتیاز بالای 75 از 100 امتیاز را کسب کنند.
این مدیر رسانه ملی ادامه داد: از این تعداد ، 341 اثر تلویزیونی، 440 اثر رادیویی، 443 اثر خبری، 260 اثر موسیقایی و 91 اثر تحقیقی به کمیسیون منتخبین ارجاع داده شده است که در نهایت 200 اثر به عنوان آثار برتر شناخته می شوند که در مراسم اختتامیه با حضور رییس رسانه ملی از 30 نفر برتر جشنواره قدردانی به عمل خواهد آمد.
دکتر دارابی در این نشست ضمن رونمایی از پوستر جشنواره « رسانه ملی، شبکه استانی، محور رشد و توسعه پایدار» را شعار جشنواره نوزدهم برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها