اداره کل هواشناسی استان تهران از روند کاهشی دمای هوای استان تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای پایتخت در 72 ساعت آینده 7 درجه سردتر می شود.
کد خبر: ۹۷۵۴۳۳
تهران 7 درجه سرد می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس تحلیل نقشه های پیش‌یابی، با نفوذ سامانه بارشی در استان تهران از اواخر وقت امروز تا فرداشب شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد در سطح استان خواهیم بود.

در این گزارش تصریح شده، عمده بارش ها دراین مدت در ارتفاعات و به صورت برف و باران خواهد بود که از اواخر وقت فردا (سه شنبه) با خروج این سامانه بارشی، وزش باد شدید در برخی از مناطق استان تهران به خصوص بخش های جنوبی و غربی دور از انتظار نخواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای تهران در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه را به ترتیب (7 و 16)، (3 و 14) و ( صفر و 12) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.

دراین گزارش با اشاره به بارش برف و باران در سطح استان تهران به خصوص مناطق کوهستانی و ارتفاعات، توصیه شده که تمهیدات لازم در رابطه با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد، لغزندگی و مه آلود بودن جاده ها پیش بینی شود.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فیروزکوه با دمای 19 و 5- درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان در 24 ساعت گذشته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها