زنی که در جریان اسیدپاشی روی خواهر شوهرش، خودش هم آسیب‌دیده بود در جلسه بازپرسی مدعی شد که مرد غریبه دست به این اسیدپاشی زده است.
کد خبر: ۹۷۵۳۶۹
انکار عروس به اسیدپاشی تلخ

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 صبح 24 آبان امسال اسیدپاشی در طبقه سوم آپارتمانی در خیابان 30 متری اول افسریه رخ داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند زن 23 ساله‌ای به نام فاطمه در راه پله‌های همکف و همسر برادر او که روی بدنش اسید پاشیده هم در اتاق خانه‌شان در طبقه سوم افتاده است.

آن دو به بیمارستان مطهری منتقل شدند. ماموران ابتدا به تحقیق از فاطمه دختر جوان پرداختند که وی به افسر بازجو گفت: در منزل برادرم مهمان بودم و شب همان‌جا ماندم. ناگهان متوجه شدم عروسمان در حال خفه کردن من است، با او گلاویز شدم اما در یک لحظه رویم اسید پاشید.

در این مرحله ماموران خانه عروس خانواده را که عامل اسیدپاشی بود مورد بررسی قرار دادند و آثاری از اسیدپاشی داخل حمام و روی فرش اتاق پذیرایی به‌دست آوردند که ظرفی حاوی اسید داخل سطل زباله، لباس کار، دستکش و کلاهی که آثار سوختگی روی آن مشهود بود نیز کشف کردند.

عروس جوان نیز که در این حادثه از ناحیه پا با اسید دچار سوختگی شده بود در اظهارات اولیه به افسر بازجو گفت شخص دیگری روی او و فاطمه ـ خواهر شوهرش‌ـ اسید پاشیده و از خانه‌شان گریخته است.
دیروز این زن به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات قضایی گفت:آن روز من به گمان این‌که همسایه‌مان پشت در خانه‌ام است، در را باز کردم و به سمت سرویس بهداشتی رفتم. چند لحظه بعد صدای جیغ و فریادهای خواهر شوهرم را شنیدم. سراسیمه به سمت اتاق بازگشتم. دیدم مردی که صورت خود را پوشانده روی فاطمه اسید پاشید. مرد غریبه مرا هم هدف اسیدپاشی قرار داد و متواری شد .

وی افزود: ظرفی که در سطل زباله خانه‌ام پیدا شده، ظرف لوله‌ بازکن بود. از ترس این‌که فرزندانم به آن دست بزنند، ظرف را داخل سطل زباله انداختم.

لباس کار متعلق به شوهرم است و هرچند یک‌بار، همسرم لباس کارش را به خانه می‌آورد و من آن را می‌شستم.

عروس اسیدپاش با دستور قضایی روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها