قربانی حادثه اسیدپاشی افسریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مطهری در حالی بستری است که به چشمانش آسیب جدی وارد شده است .
کد خبر: ۹۶۹۶۰۶

به گزارش جام‌جم، این زن که الهام نام دارد، متهم است صبح روز دوشنبه در جریان درگیری با خواهرشوهرش، او را وقتی خواب بوده با اسید سوزانده و خودش هم در جریان این حادثه مصدوم شده است. این در حالی است که متهم بازداشت شده در تحقیقات پلیسی مدعی شد، او و خواهرشوهرش در خانه بوده‌اند که این حادثه رخ داده و مرد غریبه‌ای را عامل این اسیدپاشی معرفی کرد. اما خواهرشوهرش، الهام را عامل اسیدپاشی معرفی کرد و گفت: الهام قصد خفه کردن مرا داشت که در برابرش مقاومت کردم. به همین علت روی من اسید ریخت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات از عامل اسیدپاشی برای رازگشایی از انگیزه او ادامه دارد .

دیروز دکتر مصطفی ده‌مرده‌ای، رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران درباره آخرین روند دو مصدوم این حادثه به جام‌جم گفت: الهام شرایط جسمانی بهتری نسبت به خواهرشوهرش - قربانی حادثه دارد و در بخش زنان بیمارستان بستری است. پیش‌بینی می‌شود تا چند روز دیگر حال عمومی‌اش بهتر شود. وی افزود: قربانی دیگر اسیدپاشی حال عمومی خوبی ندارد. چشمانش بیشتر آسیب دیده و قدرت بینایی‌اش کمتر شده است. او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است .

ده‌مرده‌ای ادامه داد: هنوز مشخص نیست عروس جوان با چه انگیزه‌ای این کار را کرده و جان خود و خواهرشوهرش را به خطر انداخته که پلیس در این باره در حال تحقیق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها