آلبوم جدید صوتی و تصویری «سیروان خسروی» با عنوان «آنپلاگد» از دیروز در سراسر کشور منتشر شد.
کد خبر: ۹۷۱۵۴۷
آلبوم جدید سیروان خسروی منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما، این آلبوم شامل یک سی‌دی صوتی و یک دی‌وی‌دی تصویری است که در نسخه صوتی، اجرای زنده قطعات «یه روزی میای»، «خاطرات تو»، «دوست دارم زندگی رو»، «بازم بتاب»، «عاشقتم» و «کجایی تو»در کنسرت آنپلاگد قرار گرفته و در نسخه تصویری نیز فیلمی از این کنسرت و ویدئوکلیپ‌های منتشر شده از سیروان همراه با پشت صحنه گنجانده شده است. علاوه بر این، در پکیج این آلبوم یک دفترچه از عکس‌های کنسرت آنپلاگد نیز قرار گرفته است.

سیروان خسروی در توضیحاتی درباره کنسرت آنپلاگد و آلبومش گفته است: «ایده انجام این کنسرت از سال‌ها پیش تو ذهنم بود تا اینکه دو سال پیش تصمیم گرفتیم با حمایت برند «اکس» این کار رو انجام بدیم. وقتی که ایده انجام مطرح شد، قرار گذاشتیم یا کلاً فراموشش کنیم یا در حد استانداردهای روز دنیا انجامش بدیم و موسیقی، کارگردانی، تدوین، صدابرداری، طراحی، بسته‌بندی و شیوه معرفی و تبلیغاتش در بالاترین سطح انجام بشه. از اونجا که هیچ‌وقت نخواستم کارهام «باری به هر جهت» باشه و احترام به شما رو، احترام به خودم می‌دونم، برای تولید و آماده‌سازی و انتشار این اثر زمان و انرژی فوق‌العاده زیادی صرف کردیم. در قسمت موسیقی کاوه یغماییِ بزرگ، تنظیم ارکستر سازهای زهی رو انجام داد و تنظیم گروه پاپ هم به عهده من بود و بچه‌های گروه هم با اجرای بی‌نظیری که داشتن کار رو به نتیجه رسوندن.»

آلبوم آنپلاگد با دو بسته‌بندی متفاوت عرضه شده که سیروان درباره آن گفته: «امیدوارم انتشار این پکیج با کیفیت متفاوت، آغازی باشه برای کنار گذاشتن طراحی‌ها و بسته‌بندی‌های بی‌کیفیت و دم دستی تو موسیقی ما که به نظرم یکی از مهمترین دلایل افت فروش آلبومهاست.»

«مجید فرهبد» و «مهدی فرهبد» به ترتیب کارگردانی و تدوین فیلم کنسرت آنپلاگد را انجام داده‌اند. «احسان حاجیان» مدیریت تولید این اثر را بر عهده داشته و طراحی جلد آن بر عهده «علی قاضی‌زاده» بوده است. این آلبوم توسط پخش «دنیای هنر» در سراسر کشور توزیع شده است.

«آنپلاگد» چهارمین آلبوم سیروان است که پس از آلبوم‌های تو خیال کردی بری (1384)، ساعت 9 (1388) و جاده رویاها (1391) روانه بازار موسیقی کشور شده است. این هنرمند همچنین مشغول تولید آلبومی با قطعات جدید است که جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها