نگاهی به کارنامه بازیگری لادن مستوفی

تاثیر متقابل نقش و بازیگر

لادن مستوفی، بازیگر شناخته شده کشورمان که اخیرا با سریال «پریا» مهمان خانه‌های مردم بود، درخصوص کم‌کار بودنش در سینما به ایسنا می‌گوید: صرف این‌که فلان قدر فیلم و تئاتر در کارنامه‌ام باشد، کار نمی‌کنم. این‌که من در این حوزه کار می‌کنم، موهبت بزرگی است که دلم نمی‌خواهد با از دست دادن موقعیت‌های خوب لذت بردن از کارم را از دست بدهم، دوست دارم کارهایی را انتخاب کنم که جای درستی برای من باشد.
کد خبر: ۹۶۹۰۹۹
دلایل کم‌کاری لادن مستوفی

لادن مستوفی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر من بیشتر در تئاتر فعالیت داشتم. در سینما هم کم‌کار نبودم، اما فیلم‌هایی که من کار کردم، بیشتر «انگ هنری» به آنها خورد و در اکران‌های خاص نمایش داده شد. چند سال پیش من یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره بودم که چهار فیلم داشتم، اما هر چهار فیلم جزو اکران فیلم‌های خاص بود‍! من خیلی به این اتفاق معترضم که چرا باید چنین عنوانی برای دسته‌بندی محصولات فرهنگی داشته باشیم؟ این توهین به فیلمساز و توهین به مخاطب است که ما تعیین می‌کنیم شما چه چیزی ببینید.

مستوفی با بیان این‌که متأسفانه در سال‌های اخیر سینمای ما به دست‌اندازهای شدیدی خورد، ادامه داد: الان به شکل دیگری خودش را پیدا می‌کند و اتفاق خوبی برای سینما می‌افتد و زبان جدیدی برای بیان کارهای نمایشی و گفتمان جدیدی بین فیلمساز و مخاطب ایجاد می‌شود. این قضیه التزام امروز است؛ چیزی که سال‌ها مورد توجه قرار نگرفته بود، این بود که براساس نیازهای روز و نیازهای اجتماعی مخاطب کار کنید، امیدوارم افقی که پیش‌روست روشن باشد و به جایگاه بهتری برسیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها