رئیس پارک علم و فناوری خوزستان مطرح کرد:

فعالیت ۶۹ شرکت دانش بنیان در خوزستان

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به ۶۹ شرکت دانش بنیان در خوزستان گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه فناوری کسب و کار ایرانی عملا یک رقابت بین استانی است؛خوزستان باید با تمام توان در حوزه اقتصاد دانش بنیان حضور یابد.
کد خبر: ۹۶۷۵۱۷
فعالیت ۶۹ شرکت دانش بنیان در خوزستان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، بابک مختاری افزود: شرکت‌های دانش بنیان در واقع شرکت‌هایی هستند که طرح‌های دانش بنیان دارند و این طرح دانش بنیان دو سال می‌تواند دانش بنیان باشد اگر آن طرح نوآوری جدیدی در آن وجود نداشته باشد از حالت دانش بنیانی خارج می‌شود. 33 شرکت از دانش بنیان خوزستان توانستند از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلاتی به مبلغ 15 میلیارد تومان دریافت کنند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: از 69 شرکت موجود در خوزستان 47 شرکت در پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز رشد دانشگاه شهید چمران مستقر هستند و 22 شرکت دیگر در شهرک‌های صنعتی که در واقع شرکت‎های دانش بنیان تولیدی و صنعتی هستند.

وی درباره وضعیت شرکت‌های دانش بنیان خوزستان در کشور گفت: در حال حاضر رتبه 8 را در کشور داریم که رتبه‌های اول تا سوم را شرکت‌های دانش بنیان تهران، اصفهان و خراسان دارند همچنین حدود51 درصد شرکت‌های دانش بنیان در تهران و اصفهان هستند و 49 درصد مختص مابقی استان‌های کشور است.

مختاری درباره مزیت شرکت در شرکت‌های دانش بنیان گفت: جوانان می‌توانند دوره خدمت خود را در همان شرکت دانش بنیان بگذرانند که این برنامه فعلا در تهران، اصفهان و خوزستان درحال اجرا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها