دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: پیروزی امروز ‌ترامپ با شعار مبارزه با نظام سیاسی آمریکا که فساد و تقلب آن را پر کرده است، از زمینه‌های یک طوفانی بزرگ در جامعه آمریکا خبر می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۷۰۷۳
پیروزی ترامپ از یک طوفان بزرگ در آمریکا خبر می‌دهد

به گزارش جام جم آنلاین، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

در این یادداشت آمده است:

«پیروزی هشت سال پیش اوباما با شعار تغییر، جنبش اعتراضی ضد وال استریت علیه فساد سیاسی و مالی نظام آمریکا در چهار سال پیش که تندتر از شعار تغییر بود و پیروزی امروز ‌ترامپ با شعار مبارزه با نظام سیاسی آمریکا که فساد و تقلب آن را پر کرده است از زمینه‌های یک طوفانی بزرگ در جامعه آمریکا خبر می‌دهد.

مردم آمریکا به فردی رای دادند که با صدای بلند فریاد می‌زد نظام سیاسی و اقتصادی آمریکا غرق در فساد است. اما آیا این فرد قادر است این فساد ساختاری و پیچیده را اصلاح کند؟ آیا او اوضاع آمریکا را بدتر نمی‌کند؟ آیا عملکرد او در ادامه روند پیشین طوفان خشم مردمی را تشدید نخواهد کرد؟

عاقلانه است که آینده را در اراده ملت‌ها و سنت‌های تغییرناپذیر الهی جستجو کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
e
-
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
آقایی رضایی ، شماها باید بیشتر مراقب باشید تا این چنین طوفان هایی گریبان گیر ما نشه. دولت ها كه كارشون اشتغال زداییه نه زایی باید فكری بشه همچنین پرونده نفوذ كه شوروی به اون بزرگی و قدرت رو از هم پاشوند چه برسه ایران
وطن
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
دمت گرم. گر در این خانه اگر كس هست یك حرف بس است
روح الله
-
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
ثانیه شمار نابودی امریكا /// با اشاره من دكمه رو فشار بدید وان تو تری
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها