وزیر صنعت و معدن در نمایشگاه مطبوعات:

قرارداد با رنو هنوز قطعی نشده است

مدیرعامل ایمیدرو گفت: سازمان ایمیدرو (توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) 680 میلیون دلار طرح در دولت تدبیر و امید اجرا کرده است.
کد خبر: ۹۶۶۲۸۰
اجرای 680 میلیون دلار طرح توسط ایمیدرو

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی کرباسیان امروز سه شنبه در آیین افتتاح طرح فولاد یک میلیون تنی سفید دشت چهارمحال وبختیاری افزود: 2 میلیون دلار طرح دیگر نیز در سال آینده اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی هفت طرح فولادی کشور به معضلی تبدیل شده بود که براساس دستور رئیس جمهوری، ایمیدرو برای رفع این معضل بخش خصوصی را به مشارکت طلبید.

به گفته مدیرعامل ایمیدرو، برای رفع این معضل، طرح های فولادی به مناقصه گذاشته شد و بخش خصوصی در اجرای طرح ها مشارکت کرد.

کرباسیان افزود: طرح فولادی شادگان خوزستان و نیریز فارس و میانه آذربایجان شرقی تا پایان سال جاری افتتاح و مابقی طرح های فولادی سال آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در ابتدای دولت یازدهم 210 هزار میلیارد ریال اموال سازمان ایمیدرو به نام خصوصی سازی رد دیون شده بود.

کرباسیان افزود: گشایش اعتبار برای فولادهای هفت گانه در ابتدای این دولت حمایتی بود برای رفع این مشکل که ابتدای دولت یازدهم یک میلیون و 700 هزار یورو توسط بانک صنعت و معدن گشایش اعتبار شد.با این میزان اعتبار ماشین آلات و تجهیزات اروپایی برای این کارخانه های فولادها خریداری و نصب شد.

فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری و 2 طرح کارخانه چادر مشکی و کارخانه تولید ورق فولادی گالوالوم تاراز (ورق پوشش دار) امروز سه شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها