همان طور که می‌بینید سر و شکل این هفته قاب کوچک متفاوت‌تر از قبل شده است. راستش مدت‌ها بود مسئولان روزنامه در فکر تغییر شکل ضمیمه بودند و سرانجام این فکر مدتی پیش عملی شد. تقریبا آخرین ضمیمه‌ای که بنا شد لباس تغییرات تازه به تن کند، قاب کوچک بود.
کد خبر: ۹۶۴۸۱۰
لباس تازه برای قاب کوچک

قاب کوچک در طول این سال‌ها تلاش کرده تصویری واقعی و منصفانه از رویدادهای هنری ارائه کند. طبیعی است که در قاب کوچک محوریت با برنامه‌های صداوسیماست.

گرچه معمولا یادداشت‌ها، گزارش‌ها و مطالب دیگری درباره هنرهای مختلف در صفحات گوناگون داریم. با این رویکرد، قاب کوچک سال‌هاست روزهای شنبه زینت‌بخش روزنامه جام‌جم است و باید اعتراف کنیم محرک اصلی ما همیشه نگاه مهربانانه شما بوده است.

تغییرات تازه فرصت خوبی است تا از عزیزانی که به انحای مختلف با ارائه نقطه‌نظرات خود، مشوق ما در این راه بوده‌اند، صمیمانه تشکر کنیم.

چراکه برای ما هیچ چیز دلگرم‌کننده‌تر، خوشایندتر و مطبوع‌تر از این نیست که بدانیم ضمیمه قاب‌کوچک که به همت دوستان شما هر هفته آماده می‌شود، دیده می‌شود، ارزیابی می‌شود و احتمالا آنقدر اهمیت دارد که فراز و فرودهایش را به ما یادآور شوید تا کاستی‌هایش را مرتفع کنیم و قوت‌هایش را مستحکم کنیم و رونق بخشیم.

تقاضا می‌کنیم همچنان ما را مورد لطف خود قرار دهید و نظراتتان را درباره شمایل تازه قاب کوچک یا هر چیز دیگری که به نظرتان مهم است، با ما در میان بگذارید.

مهدی غلامحیدری - دبیر قاب کوچک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها