مادر سنگدلی که نقشه قتل عام اعضای خانواده اش را کشیده بود با دخالت همسایه ها و حضور به موقع ماموران کلانتری دستگیر و راهی بازداشتگاه شد. تحقیقات درباره این حادثه وحشتناک همچنان ادامه دارد .
کد خبر: ۹۶۴۶۴۵
جزییاتی از قتل عام یک خانواده به دست مادر سنگدل

ساعت ۱۲ ظهر امروز بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی پایتخت در جریان یک فقره قتل عام خانوادگی قرار گرفت. تحقیقات در حالی از متهم این پرونده در اختیار تیم جنایی اداره دهم قرار گرفته است که قاضی مرادی دستور ثبت اظهارات تنها بازمانده این جنایت که دختربچه ای به نام فاطمه است را صادر کرد. این دختربچه در اثر جراحات شدید به بیمارستان منتقل شده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد. متهم مدعی است که قصدش از کشتن فرزندان کوچکش این بوده که آنها را زیردست نامادری بزرگ نشوند.

ظهر جمعه قاضی مرادی, بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان سه فقره قتل قرار گرفت. پس از این بازپرس جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم و تشخیص هویت آگاهی در صحنه قتل حضور یافتند و تحقیقات نخستین در این ماجرا به جریان افتاد.

بر اساس گفته های شاهدین و همسایه ها عامل اصلی قتل پس از ارتکاب به جنایت قصد داشته تا خودش را از بالکن خانه به بیرون پرتاب کند، اما با کمک همسایه ها او موفق به خودکشی نمی‌شود. پیش از رسیدن ماموران جنایی، عامل قتل به همراه دختر کوچکش که بر اثر ضربات چاقو حال وخیمی داشت به بیمارستان حضرت رسول منتقل شده بود.

بر اساس شواهد این دختر که از نیت سو مادر خود، جان سالم به در برده بود به ماموران گفت: پدر من قصد ازدواج با زن دیگری را داشت که مادرم عصبانی شد و او را کشت. پس از آن من و خواهر و برادرم را تا سر حد مرگ زد. من نمی دانم سر خواهر و برادر چه بلایی آمده است. اما خودم آنقدر کتک خوردم و چاقو به بدن خورد که از ترس و درد و وحشت بی هوش شدم وقتی چشم هایم را باز کردم، دیدم که مادرم هم قصد دارد خودش را از پنجره ساختمان پایین بیندازد که سر صدای همسایه ها مانع از خودکشی او شد. و بعد هم مامورهای نیروی اتظامی مادرم را با خودشان بردند.

تحقیقات بازپرس

تحقیقات بازپرس مرادی به همراه تیم جنایی در صحنه کلید خورد و مشخص شد این خانواده پنج نفره است و مادر با قصد قبلی قتل عام همه را کشته و در ادامه زمانی‌که قصد کشتن خودش را داشت همسایه ها رسیده اند در حالیکه تنها دختر بزرگ خانواده از جنایت جان سالم به در برده بود.

مادر خانواده پس از اینکه با شوهر خود به اختلاف خورده با چاقوی آشپزخانه و وارد کردن دو ضربه محسن ۳۹ ساله را از پا در آورده بود و بعد از اینکه از قتل شوهرش مطمئن شده بود به سمت فرزندانش رفته بود. بعد از آن نیز این مادر سنگدل با ۲۴ ضربه چاقو پسر کوچکش را به قتل رسانده است و با نزدیک به ۳۰ ضربه نیز دختر کوچکتر خانواده را کشته است. بعد از آن نیز تمامی اسباب و اثاثیه خانه را به هم ریخته و بزرگترین فرزند خانواده را که دختر حدودا ده ساله ای بوده شکمش را دریده است.

همچنین تحقیقات بیشتر نشان می داد مرد خانواده حدودا ۴۰ ساله است و در یک شرکت لبنی به عنوان پخش کننده مواد غذایی کار می کند اما هیچ اثری از مواد مخدر در صحنه قتل وجود نداشت .

اولین اعترافات مادر سنگ دل

این زن با هویت فرزانه زمانیکه در برابر بازپرس قرار گرفت تمامی ماجرا را تایید کرد و در همان تحقیقات اولیه صراحتا به قتل اعترف کرد و گفت: من می خواستم همه اعضای خانه ام را بکشم و بعد هم خودم خودکشی کنم. اما همسایه ها مانع شدند و بعد هم مامورهای پلیس سر رسیدند. برای همین هم در اجرای همه نقشه ام موفق نشدم.

او به بازپرس مرادی گفت: صبح بیدار شده بودم و هرچه به شوهرم گفتم بیدار شود، او نمی پذیرفت. کفرم را در آورده بود و می گفت صبحانه نمی خورم. آخر سر عصبانی شدم و چاقوی آشپزخانه را از روی سینک برداشته و به سمتش رفتم که نهایتا چون خواب بود به سادگی و با دو ضربه از پای در آوردمش. بچه ها گریه می کردند. زمانی‌که آنها را دیدم دلم سوخت. دوست نداشتم زیر دست کسی دیگری به غیر از من بزرگ شوند. سریعا به سراغ فرزندانم رفتم و اول مهیا، بعد مازیار و در آخر فاطمه را زدم. بعد از آن نیز قصد داشتم خودم را بکشم. شیشه بالکن را شکستم و کمی از وسایل را به بیرون پرتاب کردم. در نهایت به بالکن رفتم، اما زمانی‌که می خواستم خودم را پرتاب کنم همسایه ها در را شکستند و وارد خانه شدند و مرا منصرف کردند. نمی دانم چه شد اما تمام ماجرایی که رخ داد همین بود. ای کاش من نیز می مردم.

تحقیقات ادامه دارد

در نهایت پس از انجام مراحل تکمیلی در پرونده، به دستور قاضی مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ متهم پس از انجام معالجه زخم هایش، در اختیار اداره دهم جنایی تهران بزرگ قرار گرفت و دستور داده شد تا تنها بازمانده این قتل عام خانوادگی پس از مرخص شدن از بیمارستان اظهاراتش را در پرونده درج شود.

اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات پلیسی درباره این قتل عام خانوادگی ازسوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
صمد
-
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
این روزها زن ها چرا اینقدر خطرناك شده اند.
چند وقت پیش هم در محله ما زنی باعث مرگ شوهرش شد.
جام جم هم گزارشش رو نوشته بود
زینب
-
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
تیترنزنیدمادرسنگدل نه دیوانه شده بوده خیانت مردش باعث این جنایت شده هركسی دربرابرخیانت یه طاقتی داره فقط اشتباه كرده زود وعجولانه تصمیم گرفته بایدتنها اون شوهر .....رومیكشت بچه هاش رضایت میدانند خودش چندسال دیگه آزادمیشد.مرده كه حقش مرگ بوده اما بچه هاگناهی نداشتند بازهم میگم خیانت دیوونش كرده بوده دیگه چیزی نمیفهمیده انشاالله اون زنی هم كه باعث شد تایك مادرجگرگوشه هاشو تیكه تیكه كنه خودش تیكه تیكه بشه به حق حسین
مونا
-
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
راحت قضاوت نكنید فرزانه خیلی از دست محسن سختی كشیده بود مواد مصرف می كرد و موقعی كه مواد مصرف می كرد زن و سه بچه رو از خونه بیرون می كرد
امید
-
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
خدایا به دادمان برس شیطان در جان و زندگی مردم نفوذ كرده و جنون آنی باعث شده انسانها دست به اقداماتی از این دست بزنند.
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
همه این مسایل ریشه در افزایش بیش از اندازه رونق اقتصادی كشور دارد.
احمدی
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
خدا برای اون دزدهای بی‌شرف نسازه كه با حقوق‌های میلیاردی باعث شدن جوونا بیكار بمونن . بعد یه دختر جوون بخواد به یكی دیگه شوهر كنه و زن دوم بشه. برید فكر كنید ببینید درست میگم یا نه . اگه اینقدر دزد نباشه ، همه چیز هست
ناصر
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
یك طرفه به قاضی نروید. شاید این زن اخلاق خوبی نداشته كه شوهرش میخواسته زن بگیره.
ثریا
-
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
اتفاقا فرزانه خیلی هم اخلاقش خوب بود شوهرش نمیخواست طلاقش بده، میخواست هم اون رو نگه داره هم دوست دخترش كه یه زن بدكاره بود رو بگیره :(
marmar
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
اون مرد كه واقعا حقش بوده. بعدشم خانومش هم كه میگین اخلاق خوبی نداشته چرا زودتر جدا نشده؟؟؟؟ سر بچه اول اخلاقش بد بوده طلاقش میداده. سر دومی؟؟؟؟ سر سومی؟؟؟؟
این مرد خیانت كرده. خیانت
مادراگه بچه هارو زنده میذاشت زجر میكشیدن تا اخر عمرشون.
هوشنگی
-
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
شوهرش بعد از سه تا بچه تازه فهمیده زنش اخلاق خوبی نداشته!!!!!!!63383
كارمند مفلس
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
خدا داناست و بهتر از همه ما می داند چه اتفاقی افتاده است . ولی یك مادر با داشتن 3 فرزند چقدر تحت فشار روحی و روانی قرار گرفته كه توانسته با جگر گوشه هایش چنین كند .
مرتضی
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
ازماست كه برماست ! می پرسید{را؟
مرد نادان وجاهل با یه شغل ساده و درآمد كم را آخه چه به سه تا بچه داشتن كه هیچ حالا ! به زن گرفتن؟! درقبال اینكه در این موقعیت به فكر آینده فرزندانش باشد به فكر تجدید فراش است ... مادر بیچاره با نیت راحت كردن بچه ها آنها روكشته چون می دیده با اوضاع فعلی دائما در عذابند چه برسه به زمانیكه پدر بچه ها نفرات اضافه بر سر سفره نان خشكشان بیاورد.... واین هم برمیگرده به عدم حمایت درست وحسابی قانون از كودكان و زنان !
زن بیچاره و آبرومند میدانست باید از پول نان فرزندانشان ، هزینه دادگاه و وكیل را بدهد تا حقشان را بگیرد ولی جواب دادگاه بعد از چندین سال گرسنگی و فحشا ، به نفع شوهر خواهدبود.
بیتا
-
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
من اونا رو میشناختم :( توروخدا نزنین سنگدل، شوهرش سه سال بود كه داشت بهش خیانت میكرد، طفلی بچه هاش رو خیلی دوست داشت فرزانه :( خدا لعععنت كنه اون دختر رو كه با هوسبازیش باعث شد فرزانه این كارو بكنه، ایشالا تیكه تیكه بشی به حق امام حسین (ع)
ناشناس
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
سلام چقدر یك مادر تحت فشار بوده كه چنین كاری كرده خدا رحم كند مردان ما چقدر حریص شدند
هلیا هوشنگی
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
چطور به خودتون اجازه میدید هر عنوانی كه به نظرتون جذاب میاد رو با بی فكری و بی رحمی تمام بنویسید! فزرانه یك مادر سنگدل نبود، فرزانه یك انسان آسیب دیده بود كه از نوجوانی داروی اعصاب مصرف میكرد و شرایط روحی روانی بهم ریخته یی داشت، بعد از داشتن سه فرزند و یك شوهر بی مسئولیت بارها به او و زنی كه میخواست زندگیشونو خراب كنه، اخطار داد كه زندگی منو خراب نكنید زندگی بچه هامو خراب نكنید، ولی بی فایده بود و شهوت چشمهای هرزه ی اون دونفره رو كور كرده بود، در نهایت هیچ كس به حال فرزانه نرسید هیچ كس به فریادش نرسید و طبیعیه كه یك فرد با این شرایط روحی در چنین وضعیتی از تعادل خارج میشه و به پوچی میرسه و ترجیح میده هیچ كدوم زنده نباشیم. حتی خودش كه از همه بیشتر چاقو خورده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها