نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک پهپاد جاسوسی متعلق به ائتلاف سعودی را در منطقه «عسیر» در جنوب عربستان منهدم کردند.
کد خبر: ۹۶۳۷۶۸
سرنگونی پهپاد جاسوسی عربستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه سه شنبه یک پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در منطقه «علب» عسیر واقع در جنوب عربستان سرنگون کردند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند یک پهپاد جاسوسی متعلق به ائتلاف سعودی را که در منطقه «عسیر» در حال پرواز بود ساقط نمایند.

این نخستین باری نیست که یمنی ها پهپاد متعلق به ائتلاف سعودی را ساقط می کنند و پیش از این نیز چندین بار نسبت به این امر مبادرت کرده اند. از جمله اینکه نیمه ماه اکتبر گذشته یک پهپاد متعلق به عربستان در منطقه «غاویه» جیزان به دست نیروهای یمنی ساقط گردید.

از سوی دیگر ۳ نظامی سعودی روز سه شنبه توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در نجران و جیزان به هلاکت رسیدند. یک منبع نظامی اعلام کرد که یگان تک تیرانداز نیروهای یمنی توانست دو نظامی سعودی را در منطقه «الطلعه» نجران هدف قرار داده و از پای درآورد.

تک تیراندازان یمنی همچنین یک نظامی سعودی را در پایگاه المعنق در منطقه «الخوبه» جیزان هدف حمله قرار داده و به هلاکت رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها