رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: به منظور بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی استان، ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار، 208 فرصت سرمایه گذاری جدید در استان شناسایی و تهیه شده است.
کد خبر: ۹۶۳۴۴۸
208 فرصت سرمایه‌گذاری در خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین از خوزستان، مسعود صدری افزود: فرصت های جدید سرمایه گذاری داخلی و خارجی در خوزستان، چهارم تا هفتم آذر 1395به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز معرفی می شوند.

وی ارزش سرمایه‌گذاری را در 208طرح اقتصادی خوزستان بیش از 230هزار میلیارد ریال بیان و ابراز امیدواری کرد این فرصت های جدید سرمایه گذاری مورد استقبال صاحبان سرمایه در داخل و خارج قرار گیرد.

صدری افزود: در فرصت های جدید سرمایه گذاری در خوزستان ، 16طرح در بخش آب و برق، 12طرح در بندر امام، 19طرح در برق منطقه ای، پنج طرح در فرودگاه اهواز، 30طرح در جهاد کشاورزی، 16طرح در میراث فرهنگی و گردشگری، 26طرح در پتروشیمی ماهشهر، چهار طرح در راه و شهرسازی، 30طرح در شرکت شهرک های صنعتی ، 10طرح در شهرداری اهواز و 40 طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت خوزستان تعریف شده است.

وی گفت: طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری در خوزستان در مرکز خدمات سرمایه گذاری وابسته به معاونت اقتصادی سازمان امور اقتصادی و دارایی خوزستان تائید شده اند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خوزستان به روند سرمایه گذاری خارجی در خوزستان در پسابرجام و بازدید دهها هیات اقتصادی و تجاری خارجی از خوزستان به منظور امکان سنجی سرمایه گذاری در بخش های مختلف خوزستان اشاره کرد و افزود: روند و فرایند سرمایه گذاری خارجی در خوزستان تابع مسایلی همچون ارزیابی و شناخت ظرفیت ها، بازدید میدانی، تفاهم نامه، عقد قرارداد و صدور مجوز سرمایه گذاری است.

صدری از اجرای طرح سرمایه گذاری شرکت طاووس جهان در دزفول برای ساخت مجموعه هتل ، بیمارستان و مجموعه تفریحی در کنار رودخانه دز به عنوان یک طرح موفق سرمایه گذاری خارجی در خوزستان خبر داد و اظهارکرد: این طرح با سرمایه گذاری 345میلیون یورویی با سهم 80درصدی مشارکت یک شرکت ونزوئلایی و سهم 20درصدی شرکت ایرانی با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها