رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:

ورود 40 پزشک متخصص به جنوب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور 40 پزشک متخصص جدید در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۷۰
ورود 40 پزشک متخصص به جنوب خوزستان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، علیرضا آموزنده در تشریح فعالیت‌های اخیر دانشکده علوم پزشکی آبادان، اظهار کرد: قریب به 40 پزشک متخصص جدید در رشته‌های مختلف کار خود را در آبادان، شادگان و خرمشهر آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: این پزشکان در رشته‌های داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، کودکان، بیهوشی، طب اورژانس، رادیولوژی، قلب و عروق، ارتوپدی، پاتولوژی، پوست، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، عفونی و چشم مشغول به فعالیت می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان تصریح کرد: 17 پزشک متخصص جدید در آبادان، 13 پزشک در خرمشهر و 7نفر نیز در شادگان آغاز به کار می‌کنند.

آموزنده با اشاره به حضور نخستین پزشک طب هسته‌ای در آبادان، عنوان کرد: یک پزشک متخصص طب هسته‌ای نیز برای نخستین بار در آبادان حاضر می‌شود، عنوان کرد: در کنار پزشکان متخصص یاد شده دو پزشک فوق‌ تخصص جدید نیز در رشته‌های نوزادان و خون و سرطان در آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: حضور این پزشکان در بیمارستان‎های دانشکده علوم پزشکی آبادان تمام‌ وقت است و با اضافه شدن این متخصصان جدید، جمعیت پزشکان متخصص دانشگاهی و غیردانشگاهی جنوب غرب خوزستان به 250 نفر خواهد رسید.

این مسؤول ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب شکل‌گرفته بعد از حضور پزشکان متخصص جدید، افزایش پزشک متخصص در شهرستان شادگان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان تاکید کرد: 40 پزشک یاد شده حداکثر از ابتدای آذرماه فعالیت خود را در منطقه شروع می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها