استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

روش های جدید تامین پروژه‌های مالی در کهگیلویه

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: هیئت ۱۷ نفره تجار استان امسک روسیه با هدف مذاکره، تبادل نظر، سرمایه‌گذاری و همکاری متقابل به استان سفر می کند.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۶
۱۷تاجر روس به یاسوج می‌آیند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، جبار کیانی در نشست خبری افزود: ارائه ظرفیت ها و پتانسیل‌های استان برای سرمایه‌گذاری در سفر این هیئت به استان می‌تواند زمینه ساز تحول و شکوفایی استان در بخش های مختلف باشد.

کیانی ادامه داد: مذاکرات دو استاندار به همراه تیم های استانی، تبادل تفاهم نامه همکاری های اقتصادی، بازدید از واحد های صنعتی، ارائه ظرفیت های استانی برای سرمایه گذاری، برپایی نمایشگاه با هدف معرفی استان وظرفیت های آن و...از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بهره وری بهتر وخروجی هرچه مناسبتر ازاین سفر است.

وی افزود: تمامی هزینه‌ها و برنامه‌ریزی این سفر توسط اتاق بازرگانی و بخش خصوصی انجام گرفته و با استفاده از تمامی پتانسیل‌ها تلاش شده است تا سازوکارهای این برنامه در کلاس بین‌المللی و در بهترین کیفیت ممکن انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع و مناسب با هدف رشد و بهبود وضعیت استان در جهت ارتقای ظرفیت‌های آن توسط اتاق بازرگانی در دستور کار قرار دارد و اتاق بازرگانی می تواند با کمک و همکاری دولت و مسئولین فعالیت های بیشتر و بهتری در زمینه رشد و شکوفایی استان داشته باشد.

به گفته این مقام مسئول تجارت بین‌الملل از موضوعات مهم برای توسعه است، ظرفیت‌های استانی با روابط بین الملل و کار دراین زمینه، هرچه بهتر و پویاتر ارائه و به توسعه منجر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها