سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

عربستان سعودی عددی نیست

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به رزمایش اخیر عربستان در خلیج فارس گفت: این رزمایش یک راهپیمایی و یک رزمایش ساده بود.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۳
عربستان سعودی عددی نیست

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار سید مسعود جزایری عصر امروز در حاشیه مراسم ختم مادر حجت الاسلام مصلحی در پاسخ به سؤالی درباره حملات وحشیانه اخیر عربستان به یمن اظهار کرد: یمن در گذشته حیاط خلوت آل‌ سعود بوده اما امروز مردم این کشور با قیامشان در تلاش هستند خود را از دست استعمار سعودی و آمریکایی نجات دهند.

وی با محکوم کردن اقدام مذبوحانه آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن در روزهای اخیر، تأکید کرد: قیام مردم یمن زخم دردناک برای رژیم آل‌سعود ایجاد کرده از این رو رژیم سعودی از هر جنایتی که بتواند علیه این قیام استفاده می‌کند.

سردار جزایری افزود: گرچه چنین اتفاقاتی رخ داده اما ما نوید پیروزی را به جامعه بشری ‌می‌دهیم. اتفاقی که امروز در یمن افتاده است انسجام رو به افزایش یمن و رزمندگان اسلام در این منطقه است. خوشبختانه نیروهای رزمنده در یمن در بهترین شرایط خود به سر می‌برند و این وضعیت باعث خشم بیشتر عربستان سعودی شده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به رزمایش اخیر عربستان در خلیج فارس گفت: این رزمایش یک راهپیمایی و یک رزمایش ساده بود. عربستان تلاش کرد با استفاده‌های رسانه‌ای این رزمایش را بزرگ جلوه دهد، اما با رصدی که ما در این موضوع داشتیم این رزمایش در سطح پایین بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به این سؤال که آیا عربستان با این حرکت خود قصد حمله به ایران را دارد، اظهار کرد: عربستان به هیچ وجه توان چنین رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و نه تنها عربستان و همپیمانان سعودی توان چنین کاری را ندارند بلکه آمریکا نیز فاقد چنین توانی است.

سردار جزایری افزود: خوشبختانه نیروهای مسلح و توان دفاعی کشور ما در شرایط امروز به گونه‌ای ایجاد بازدارندگی کرده که دشمنان بزرگ ما اجازه چنین برنامه‌ریزی و تحرکاتی را به خودشان نمی‌دهند. عربستان سعودی عددی نیست که در حد و اندازه جمهوری اسلامی در صحنه‌های نظامی ورود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
-
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
اما سردار این عربهای دیوانه را دست كم نگیرید . هرچند دربرابر ایران ذلیل هستند . اما از حمایت شیطان بزرگ برخوردارند .
روح الله
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
ما امریكا را لگدمال میكنیم و میندازیم جلوی هر ادم هارتر از سعودی تا بفهمد كه اینجا مهد دلیران است

نیازمندی ها