رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه کنترل کالاهای قاچاق در فروشگاهها به اصناف واگذار شد، گفت: بازرسان ویژه اتحادیه، مناطق امین حضور و شریعتی را رصد می کنند.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۲
کنترل کالاهای قاچاق در فروشگاهها به اصناف واگذار شد

به گزارش جام جم آنلاین، محمد طحان پور در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت مبارزه با قاچاق کالا گفت: در جلسه ای که با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس اتاق اصناف و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، بازرسی فروشگاهها برعهده اتاق اصناف ایران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سوی اتاق اصناف و اتحادیه لوازم خانگی صادر شده بود گفت: از این پس کنترل کالاهای قاچاق در فروشگاهها را در بخش لوازم خانگی، این اتحادیه انجام می دهد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه از این پس هر اتحادیه ای صنف خودش را رصد می کند، اظهار داشت: از آنجایی که اتحادیه ها تسلط بیشتری بر حوزه های خود دارند و شناخت کافی نسبت به کالاهای قاچاق و فروشگاههای بدو پروانه دارند بنابراین تصمیم بر این گرفته شد تا اتحادیه ها بر عهده گیرد.

طحان پور با تاکید بر اینکه ما بدنبال آرامش در بازار هستیم گفت: بازرسان ویژه اتحادیه بازارهای سه راه امین حضور و شریعتی را رصد می کنند و گزارش های کامل را به اتحادیه می دهند.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان درخواست کردیم تا تسهیلاتی را برای ترخیص کالاهای گمرک در نظر بگیرند، تصریح کرد: مسئولان قول همکاری دادند و به زودی عرضه کالاها در بازار افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با تاکید بر اینکه بازار آرام است و کالاهایی گران نشده است گفت: فقط یکی دو قلم کالا افزایش داشت که مربوط به درخواست افزایش قیمت کالاهای ایرانی در حدود دو ماه پیش بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امیر
-
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
كار خنددار ،كوشت را دست 'ربه سپرده اند ،كار قاچاق كالا ،را پلیس مخصوص این كار و اداره مالیات باید بكند ،نه اصناف اگر كالا قاچاق هست سریع جمع و به تعداد ان جریمه و صاحب مغازه إثبات انكه از طول باز شدن مغازه تا بحال جنس قاچاق فروخته نشده و دادگاه همراه با بستن مغازه و ضبط ان به نفع دولت ،در ایران از شواهد كه معلوم هست هیچ ارگان دولتی و غیره دولتی علاقه ای به مبارزه با قاچاق كالا در انها وجود ندارد ،علت ان باید توسط خبرنگاران حرفه ای پیگیری شود ،
ستمدیده
-
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
تهران رو نمی‌دونم...
ولی فكر كردید مسؤولین اصناف در شهرهای دیگه مثل شهر ما كیا هستند؟
شما فقط اعمال تبعیض‌ها، خودسری‌ها، برخوردهای شخصی و غیره و غیره را در صدور پروانه كسب بنگرید بعد ببینید آیا اصناف راجع به برخورد با قاچاق چه عكس‌العملی خواهند داشت؟
اشتباه محض است....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها