گزارش‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد

صعود نرخ ۱۰ گروه کالایی در بازار

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: خرید برنج با توجه به اینکه قیمت این کالا در شرایط فعلی بالاست از سوی دولت صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۱
دولت امسال  اقدامی برای خرید برنج ایرانی نکرده است/ معوقات گندمکاران هنوز پابرجاست

به گزارش جام جم آنلاین ،عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس در گفت‌وگو با میزان پیرامون بحث خرید تضمینی محصولات از جمله برنج و گندم از سوی دولت در سال جاری اظهار کرد: در موضوع خرید برنج و گندم از سوی دولت بدون شک باید قائل به تفکیک بود زیرا دولت رویکردهای متفاوتی را در بحث خرید برنج و گندم ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خرید برنج هنوز از سوی دولت آغاز نشده است، گفت: با توجه به اینکه محصول برنج امسال قابل قبول بوده است و برداشت خوبی از سوی کشاورزان در این راستا صورت گرفته، اما هنوز دولت اقدامی را برای خرید این برنج انجام نداده است.

نماینده مردم آمل در مجلس خاطرنشان کرد: در موضوع گندم اما دولت اقدامات لازم را اتخاذ و خرید گندم را شروع کرده است. اما متاسفانه در باب این موضوع نیز هنوز با توجه به خرید گندم از سوی دولت قوه‌مجریه نتوانسته است بدهی‌ها و معوقات خود را به کشاورزان پرداخت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره عملکرد دولت در سال گذشته نسبت به خرید گندم و برنج تاکید کرد: مردم در سال گذشته از عملکرد دولت در خرید گندم و برنج راضی بودند زیرا با توجه به اینکه قیمت برنج در سال گذشته پایین بود دولت با قیمت مناسب برنج را از شالیکاران خریداری کرد.

یوسفیان ملا تصریح کرد: بنده بعید می‎دانم که با توجه به قیمت بالای برنج در سال جاری دولت این کالا را از شالیکاران خریداری کند.

وی با بیان اینکه روند قیمت بالای برنج به سود کشاورزان است گفت: دولت هیچگاه برنج قیمت بالا را خریداری نمی‌کند و سال گذشته نیز به دلیل اینکه قیمت برنج پایین بود و دست کشاورزان مانده بود دولت اقدام به خرید برنج از کشاورزان کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس تاکید کرد: در شرایط فعلی با توجه به قیمت بالای برنج دولت خرید این کالا را کنار گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها