جام جم آنلاین گزارش می دهد

تجمع متقاضیان مسکن مهر در مقابل مجلس

متقاضیان مسکن مهر در ادامه اعتراض خود نسبت به افزایش قیمت نهایی فازهای پردیس امروز در مقابل مجلس تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۲
تجمع متقاضیان مسکن مهر در مقابل مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، این تجمع در حالی صورت می گیرد که دو روز گذشته نیز معترضین در مقابل ساختمان وزارت راه نیز با دست گرفتن پلاکارد و دادن شعار اعتراض خود را اعلام کردند که در نهایت وزیر راه و شهر سازی دستور به تشکیل کمیته بررسی قیمت ها از سوی این وزارتخانه داد و به مردم وعده داده شد که قیمت فاز 8 که گرانترین فاز در شهر پردیس است بیش از 69 میلیون تومان نخواهد بود اما این وعده ها نیز مردم را راضی نکرد و منجر به تجمع امروز مردم در مقابل صحن علنی مجلس شد .
به گفته یکی از نمایندگان مردمی، این تجمع می تواند درد دل متقاضیانی که چندین سال است صبر کرده اند تا صاحب خانه شوند را انعکاس دهد و روی تصمیمی که نمایندگان مجلس امروز در صحن علنی مجلس در این باره خواهند گرفت تاثیر بگذارد .

حدود یک هفته پیش مدیرعامل شرکت عمران پردیس اعلام کرد که با بررسی های انجام شده بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت مسکن و شهرسازی که در سال 92 ابلاغ شد ، قیمت نهایی در فازهای 5 و 9 جدید بین 46 تا 47 میلیون تومان و در فاز 8 با توجه به متراژ متفاوتی که وجود دارد از 65 تا 79 میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هر چیزی که اعلام شده بود علی الحساب بوده است افزود: این قیمتها باید در همان سال 92 محاسبه و به مردم اعلام میشد که مدیران وقت در اعلام آن کوتاهی کرده اند. به گفته وی قیمت پایه برای واحدهای مسکن مهر در کل کشور متری 330 هزار تومان تعیین شده بود که بر اساس دستورالعمل شماره 3 با توجه به موقعیت زمین و کارهای اضافه ای که در ساخت بناهای انجا شده است قیمتها بعلاوه مشاعات محاسبه و اعلام شد . اعلام چنین خبری از سوی مدیرعامل شرکت عمران کافی بود تا تا متقاضیانی که سالها در انتظار خانه دار مانده اند واکنش نشان دهند و عده ای که دیگر توان تامین منابع مالی بیشتری را ندارند با تجمع در مقابل نهادهای مختلف اعتراض خود رابیان کنند.

به

سیما رادمنش-جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
قاسم
-
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
چرا هركی میاد واسه خودش كارمیكنه مگه این مملكت برای همه مردم نیست؟
یه ایرانی
-
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
معلومه كه نیست
اگه بود كه این همه آقازاده و اختلاس مولتی میلیاردی سبز نمیشد
میشد؟
محمد مهدی كحالی
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
واقعا شرم آور است این دولت خودشو صاحب مردم می داند تا خادم مردم
عباس آخوندی باید استیضاح شود
كامببز ممتظر
-
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
كارازریشه خراب است،آخوندی نه،شخصی دیگر ادامه دهنده راه قبلی وی،به یك نمای دیگر،ولی ریشه همان ریشه
حمید
-
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
مهمترین دلیل تجمع امروز گرانی فاز 11 بود كه از 20 میلیون رسیده به 40 میلیون
كامبیز منتظر
-
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
مربوط به فاز ۸ بودكه از ۴۰ شد ۸۰ میلیون،برادرعزیزم
متقاضی مظلوم پردیس
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
خجالت هم برای مسوولان خوب چیزیست... طبق دستور رهبری موظفید تكلیف مردم را روشن كنید...
حمیده
-
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
چرا فاز11رافراموش كردید84متر45میلیون نقد 30میلیون وام وآیفون حذف شده برای نصب كنتوربرق وآب وگاز وكولردوبار پول میگیرند. 4 میلیون سودمشارك بانك بابت دیركرد شركت عمران ازمتقاضی گرفته میشود خاص تمام شده میشود با وام 90 میلیون توبیابان باتراكم 59 واحدی واقعاارزش دارد؟شماقضاوت كنید؟
حمید
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
دقیقا همینطوره فقط مونده بود دولت از مستاجرین وقشر ضعیف ... كنه كه اون هم به همت آخوندی شد این طرح مسكن مهر به عنوان بزرگترین... دولتی تاریخ ایران در عملكرد دولت یازدهم ثبت خواهد شد.
Ali
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
ممنون از انعكاس واجرای رسالت رسانه ای تون.
لطفا اخبار مسكن مهر را كه تبدیل به بزه اجتماعی شده است را پررنگ ترو پیگیرتر دنبال كنید.دعای خیل عظیم قشر ضعیف نصیب دنیا وآخرتتان.متقاضی فاز11
مریم
-
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
ممنون از اینكه تجمع ما را انعكاس دادید..
درد ما یكی و دو تا نیست ... طوماری از مشكلات برای ما بوجود آوردن ...

گروه 7000 نفری وحدت پردیس
رضوانی
-
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
سلام بنده هم چند سال است كه مسكن مهر پرند پروژه كیسون ثبت نام كرده ام. خیلی اذیتمان كرده اند وهم چنان فاز یك حاضر نیست. متاسفم برای تمام مسوولان كه نسبت به اقشار پایین جامعه اینطور بی تفاوتند.خداوند جوابشان را بدهد در همین دنیا.
محسن
-
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
اگر فاز 8 ، 14میلیون كاهش قیمت داره فاز 11 باید 20 میلیون كاهش داشته باشه تا قیمتش واقعی بشه. درضمن با 90 میلیون میشه تو جنوب تهران خانه خرید بدون دردسر با زیرساخت و امكانات كامل و دسترسی بهتر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها