مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز روند صدور روادید زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای دریافت روادید، ثبت‌نام در سامانه «سماح» الزامی است.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۷

به گزارش تسنیم، محسن نظافتی افزود: روند صدور روادید اربعین حسینی در سفارتخانه و کنسولگری‌های عراق در شهرهای تهران، مشهد، اهواز و کرمانشاه آغاز شده است. وی تصریح کرد: غیر از سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های عراق در ایران، 12 مرکز صدور روادید اربعین حسینی نیز از 15 مهر در نقاط مختلف کشور شروع به فعالیت می‌کنند. نظافتی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روند صدور روادید اربعین امسال زودتر از سال‌های قبل آغاز شده و شاهد نظم بیشتری در این زمینه خواهیم بود.

وی عنوان کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باید از حضور در مقابل سفارتخانه یا کنسولگری‌های عراق برای دریافت روادید خودداری کنند چرا که دریافت آن منوط به نام‌نویسی در سامانه سماح و دفاتر زیارتی مجاز است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت عنوان کرد: تاکنون نزدیک به 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت‌نام نهایی بخشی از این افراد تکمیل شده و روند صدور روادید آنان انجام می‌گیرد. نظافتی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال در حدود دو میلیون نفر از کشورمان در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا کنند و شاهد حماسه دیگر در این مراسم باشیم. وی قیمت روادید اربعین حسینی را 40 دلار اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها