معاون وزیرجهاد کشاورزی خبر داد:

افزایش عرضه گوشت قرمز در ماه محرم

گوشت گوسفندی دوباره گران شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش مجدد قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر، نرخ هر کیلوگرم شقه بدون‌دنبه برای مصرف‌کنندگان، به ۳۵ تا ۳۶ هزارتومان رسیده است.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۸
گوشت گوسفندی دوباره گران شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی‌اصغر ملکی از افزایش مجدد قیمت گوشت گوسفندی در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: قیمت این نوع گوشت از شنبه هفته جاری مجددا ۱۰۰۰ تومان گران شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه، عرضه به مغازه‌دار بین ۳۱ هزار و ۵۰۰ تا ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان و عرضه به مشتری بین ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه فعلا با کمبود دام مواجه هستیم، گفت: یکی از مشکلاتی که طی ۲ تا ۳ سال اخیر با آن مواجه هستیم، این است که بره‌های ماده با وزن ۱۳ تا ۱۴ کیلوگرم قبل از اینکه زایمان کنند، به کشتارگاه فرستاده شده و بدون اینکه بره‌ای جایگزین آنها شود، کشتار می‌شوند.

ملکی اضافه کرد: این مساله‌ای است که مسئولان باید فکری برای آن کنند؛ چراکه اگر اوضاع به همین روال پیش برود، طی ۲ تا ۳ سال آینده با مشکل جدی در این زمینه مواجه خواهیم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
میثم
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
جام جم آنلاین اقتصادی
بانك مركزی: تورم 8.8 درصد شد
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به شهریورماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریورماه 1394 معادل 8.8 درصد است.
ایرانی
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
همه چیز آرام است و آرام آرام داره پدر مردم در می آد
سپرده گزار ثامن الحجج
-
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
بانك مركزی پول سپرده گزاران ثامن الحجج رو خورده ومیگه تورم نداریم وهمه چیز آرومه
مرداب
-
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
وزیرها جواب بدید دولت جواب بده بسه دیگه بسه دیگه بسه دیگه. جام جم مردم به اندازه كافی بدبخت هستن با خوشحالی هر روز خبر گرونی میدی به جای انتقاد دامن میزنی بسه دیگه .هر مطلبی رو میخواهید راحت میذارید ولی به نظر ما مردم بها نمیدید.بالاخره از خدا میخواهم معجزه كنه و یا مارو به درك واصل كنه یا مدیران ارشدو
صمد
-
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
۰
۰
این قیمت ها مال تهرانه در شهرستانها گوشت گوسفند 25 هزار تومانه با انتشار این قیمت باعث میشوید گوشت در شهرستانها هم گران شود به عوض این كارها در ایام محرم واردات گوشت و مرغ و شكر كنید تا كمر دلالان بشكند

نیازمندی ها