سرقت پس از گذراندن 10 سال زندان

کیف قاپ معروف تهران بار دیگر دستگیر شد

مرد موبایل قاپ که برای منتشر نکردن اطلاعات شخصی گوشی سرقتی از مالباخته پنج میلیون تومان پول خواسته بود، با بررسی صدایش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۴
صدای مرد موبایل قاپ، او را گرفتار کرد

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، شکایت کرد که گوشی‌اش سرقت شده و سارق برای پس دادن آن پنج میلیون تومان پول می‌خواهد.

وی به قاضی عموزاد گفت: شب حادثه هنگام بازگشت به خانه‌ام، در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که مرد موتورسواری به من حمله و با قاپیدن گوشی‌ام فرار کرد. او را تعقیب کردم اما در شلوغی شهر ناپدید شد. سارق هنگام فرار با خنده فریاد می‌زد و می‌گفت گوشی‌ات را بردم و دیگر دستت به من نمی‌رسد.

شاکی افزود: یک ساعت بعد از سرقت، مردی با تلفن خانه‌ام تماس گرفت و مدعی شد گوشی‌ام دست اوست و برای گرفتن آن باید پنج میلیون تومان پرداخت کنم. در غیر این صورت عکس‌های خانوادگی‌ام را در تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

با دستور قاضی پرونده تحقیقات برای دستگیری سارق اخاذ آغاز و دو روز پیش وی در مهرشهر کرج شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد که تلفن همراه وی در اختیار دوستش بوده و از ماجرای سرقت اطلاعی نداشته است.زمانی که شاکی به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در مواجهه حضوری با متهم بازداشت شده قرار گرفت، از روی صدای متهم او را شناخت و گفت این مرد همان سارق گوشی من است و قصد اخاذی داشت.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات از متهم برای رازگشایی از جرایم وی در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها