همایش شعر «همای سعادت»

همایش «همای سعادت»، شب گذشته در محل سالن زمرد هتل همای تهران با حضور اساتید و نام‌آوران شعر کشور و جمع کثیری از فعالان و علاقه‌مندان شعر و ادبیات از ساعت 20:30 الی 23 برگزار گردید. علیرضا بدیع شاعر خوش‌ذوق و جوان اجرای این برنامه را بر عهده داشت.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۹
همایش شعر «همای سعادت»

به گزارش جام جم آنلاین، در آغاز مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، مجید اخشابی، مدیرمسئول آموزشگاه همراز به عنوان میزبان و برگزارکننده مراسم، ضمن عرض خیرمقدم به حضار، حضور همه هنرمندان و شاعران را در محفل مغتنم شمرد و از آنها به عنوان سرمایه‌های فرهنگی کشور یاد کرد. وی از سردار احمدعلی گودرزی و سردار حسین ساجدی‌نیا

در آغاز مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، مجید اخشابی، مدیرمسئول آموزشگاه همراز به عنوان میزبان و برگزارکننده مراسم، ضمن عرض خیرمقدم به حضار، حضور همه هنرمندان و شاعران را در محفل مغتنم شمرد و از آنها به عنوان سرمایه‌های فرهنگی کشور یاد کرد. حضور همه اساتید و شاعران، به معاونت هنری حوزه هنری، دکتر فاضل نظری، شاعر سرشناس و غزل‌سرای کشور و دکتر عبدالحسین مختاباد، عضو شورای شهر تهران و رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی و کلیه اساتید موسیقی و سایر مسئولین حاضر در جلسه، از سردار احمدعلی گودرزی و سردار حسین ساجدی‌نیا و کلیه نیروهای خدوم پلیس بالاخص حوزه اماکن عمومی بابت همراهی و همکاری ارزشمندشان در برگزاری این مراسم فرهنگی و ادبی سپاسگزاری، خیرمقدم و تشکر کرد؛ همچنین از مدیریت مجموعه هتلهای هما و کلیه عوامل اجرایی این مجموعه و ضمن سپاسگزاری از دکتر کرمانی به نمایندگی از گروه هتل‌های هما و نیز دکتر اصلان‌زاده قدردانی نمود.

وی همکاری خالصانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حوزه هنری و کلیه نیروهای خدوم پلیس بالاخص حوزه اماکن عمومی بابت همراهی و همکاری ارزشمندشان در برگزاری این مراسم فرهنگی و ادبی سپاسگزاری و تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها