جام جهانی فوتسال - کلمبیا؛

نبرد با آذربایجان برای صعود

تیم ملی فوتسال ایران که نخستین دیدار خود در جام جهانی را برابر اسپانیا واگذار کرده بود در دومین دیدارش برابر مراکش به پیروزی رسید تا برای صعود به مرحله بعد امیدوارتر شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۳۶
نبرد با آذربایجان برای صعود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، رقابت های فوتسال جام جهانی که به میزبانی کلمبیا برگزار می شود بامداد امروز جمعه با دیدار تیم های ملی ایران و مراکش پیگیری شد که طی آن شاگردان محمد ناظم الشریعه برابر حریف به برتری ۵ بر ۳ دست پیدا کردند.

گل های تیم ایران را در این دیدار حسین طیبی، مهدی جاوید، علی اصغرحسن زاده(دوگل) و فرهاد توکلی به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به مصاف مراکش رفت که نخستین دیدار خود را برابر اسپانیا با نتیجه ۵ بر یک واگذار کرده بود. به همین خاطر برای اینکه به صعود امیدوار شود باید برابر مراکش به پیروزی می رسید.

ملی پوشان ایران در این دیدار نمایش بهتری نسبت به دیدار با اسپانیا داشتند اما در دقایق پایانی از سوی حریف آفریقایی تحت فشار قرار گرفتند. با این حال در نهایت موفق به پیروزی شدند تا برای صعود به مرحله بعد چشم به دیدار برابر آذربایجان داشته باشند.

آذربایجان در دیدار اول خود برابر مراکش به پیروزی رسیده است اما دومین دیدار خود را به اسپانیا واگذار کرده است.

در جدول رده بندی گروه f رقابت های فوتسال جام جهانی تیم ملی فوتسال اسپانیا با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم های آذربایجان و ایران با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند. آذربایجان به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ایران دوم است. تفاضل گل این تیم مثبت ۳ است اما تفاضل ایران منفی ۲ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها