روزنامه الوطن قطر خبر از بازگشت اشکان دژاگه به تمرینات تیم العربی و همچنین خروج این ملی‌پوش ایرانی از فهرست بازیکنان خارجی این تیم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۰
خروج دژاگه از فهرست بازیکنان خارجی العربی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، اشکان دژاگه و بوعلام کوخی، دو ملی‌پوش ایرانی و قطری تیم العربی پس از پایان دیدارهای ملی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از شب گذشته (شنبه) به تمرینات تیم باشگاهی خود بازگشتند.

روزنامه الوطن قطر با اعلام این خبر نوشته است: اشکان دژاگه از فهرست چهار نفره بازیکنان خارجی تیم العربی کنار گذاشته شد، اما تا زمان مشخص شدن تیم جدیدش به تمرینات خود در این تیم ادامه خواهد داد. این روزنامه همچنین از وجود پیشنهادهای چند تیم ایرانی به دژاگه و مشخص شدن تکلیف او در روزهای آینده خبر داد.

این در حالی است که محمد الکواری، مدیر فوتبال باشگاه العربی قطر دو روز قبل با انتشار بیانیه‌ای اخبار اخیر رسانه‌های این کشور درباره قراردادهای بازیکنان و فسخ قرارداد دژاگه را تکذیب کرده بود. وی همچنین تأکید کرد هرگونه خبری در این خصوص از سوی کمیته رسانه‌ای باشگاه العربی اعلام خواهد شد و هواداران این تیم نباید به این گونه اخبار توجهی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها