تیم ملی فوتبال ایران فردا از هفته دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا از ساعت 16 و 5 دقیقه به وقت کشورمان در ورزشگاه المپیک شن یانگ به مصاف تیم ملی چین می رود.
کد خبر: ۹۴۱۷۱۳
آخرین اخبار از تیم ملی کشورمان در چین

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، برنامه تهران ورزشی رادیو تهران از آخرین اخبار تیم ملی کشورمان گفت: اگر بخواهیم به سابقه ای از این بازی اشاره کنیم ، تیم ایران و چین یکبار در شهر شن یانگ در بازی مقدماتی جام جهانی 1990 بازی کردند و ما خاطرات خوبی از این شهر نداریم، چون دو برهیچ باختیم. امیدواریم این بار حداقل شن یانگ شهر خوش شانسی برای تیم ملی باشد و بتوانیم 15 امتیاز رقابت ها را کسب کنیم.

از عصر دیروز اولین تمرین تاکنیکی تیم ملی در زمین شماره 2 ورزشگاه شن یانگ ن با حضور جمع گسترده ای از خبرنگاران چینی برگزار شد. از نکات قابل توجه حربه ها و تدبیر هایی است که کی روش در این 5 سال در تمرین ها و کنفرانس های خبری داشته و اینجا به کار بسته است، زمانی که تیم ملی جلوی خبرنگاران تمرین می کردند، تیموریان و سردار آزمون تمرین نکردند به محض این که خبرنگاران چینی از زمین تمرین بیرون رفتند به تیم اضافه شدند.

اشکان دژاگه گفته که مصدومیت رفع شده است و تمرین های سبک را انجام می دهد، شاید در دقایق کوتاهی بتواند تیم ملی را همراهی کند.

در ادامه برنامه تهران ورزشی عنوان شد، رضا قوچان نژاد شاید بتواند در این ترکیب قرار بگیرد. کی روش در صحبت های خود با خبرنگاران به اهمیت این دیدار اشاره کرد و گفت شناخت خوبی از چین بدست آوردیم، این تیم را آنالیز کردیم. هر تیمی که بخواهد به راحتی به جام جهانی برود باید تمام امتیازات خانگی را جدی بگیرد و این طور نباشد به امتیازات خانگی بسنده کند.

علاوه بر این، سرمربی تیم چین به بازی قبلی تیم کشورش اشاره کرد و گفت: اگر با همان جنگندگی و روحیه به مصاف ایران برویم می توانیم نتیجه لازم را بگیریم.

پیش بینی های سایت های هواشناسی بین الملی دمای بازی فردا را 27 درجه سانتی گراد با احتمال بارش باران پیش بینی کرده، از نم نم باران تا باران شدید پیش بینی شده است و چینی ها در زیر باران مصنوعی تمرین کردند. امیدواریم این تدبیر را تیم ملی انجام داده باشد و فردا از این لحاظ با مشکل برنخوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
چرا ما بیشترین هزینه را برای فوتبال انجام می دهیم و حتی تو اسیا هم اسمی نداریم . چرا برای ورزشهای دیگرهزینه انچنانی نمی شود به مثل كشتی و فوتسال و والیبال و امثال انها

نیازمندی ها