آلبوم امیرحسین آرمان به زودی منتشر می شود

بازیگر «پریا» هم خواننده شد

دنیای موسیقی از گذشته تا کنون ارتباط تنگاتنگی با هنر هفتم داشته است، چه بسیار بازیگرانی که در فیلم های سینمایی می خواندند و چه بسیار خواننده هایی که در دنیای سینما بازی کرده اند. این اتفاق در سینما و موسیقی ایران هم به کرات افتاده است. اما وسوسه خواندن این روزها برای بازیگران بسیار بیشتر از وسوسه بازی برای خواننده ها بوده است.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۶
همه بازیگرانی که خواننده شدند/بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین برخی از بازیگرانی که خواننده شدند را در ادامه مرور می کنیم:

مرتضی احمدی
مرتضی احمدی بزرگ تر از آن است که بگوییم بازیگری است که خواننده شده یا خواننده ای که بازیگر، هر چند ارجحیت هیچکدام از این هنرها بر دیگری ویژگی محسوب نمی شود اما صدای دلنشین و دوست داشتنی مرتضی احمدی برای نسلی از فرزندان ایران همراه با خاطرات خوب کودکی است. ترانه های تهران او در دو آلبوم منتشر شده است که بسیار شنیدنی است.
قطعه

کنید.


فتحعلی اویسی
فتحعلی اویسی از آن دسته از بازیگرانی است که صدای خوبش زینت بخش برخی سریالها هم بوده است، این کارگردان و بازیگر بعدها خیلی جدی تر هم سراغ موسیقی رفت. فتحعلی اویسی ، در سال ۱۳۸۶ همراه با گروه موسیقی آژیر به سرپرستی محسن افشار و محمد خاکپور درکاخ سعد آباد روی صحنه رفت و اجرا کرد. او برای سریال‌هایی چون ‌باغچه مینو و کمربندها را ببندیم هم خوانده است. قطعه چشم های تو با صدای این خواننده و بازیگر را می توانید در جام جم نوا گوش و در صورت تمایل دانلود کنید.


شهاب حسینی
شهاب حسینی، یکی از اعضای گروه «هفت» بود،گروهی که سه بازیگر دیگر، یعنی حمید گودرزی،امیرحسین مدرس و امین زندگانی نیز در آن حضور داشتند.گروه موسیقی هفت (سون) را در سال ۱۳۸۳ تشکیل داد و تا کنون چهار مجموعه آهنگ از این گروه منتشر شده‌است که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و درآلبوم سه و چهار خوانندگی کرده‌است. قطعه پریچهر با صدای شهاب حسینی را می توانید در جام جم نوا گوش و در صورت تمایل دانلود کنید.


بهرام رادان
بهرام رادان یک موسیقی باز حرفه ای است، اما او هیچ تجربه جدی موسیقی نداشت تا پیش از انتشار آلبومش. نه تیتراژ سریال یا فیلمی خوانده بود و نه آهنگسازی و غیره. هر چند در فیلم سنتوری او نقش خواننده ای را داشت که با صدای محسن چاوشی ترانه می خواند. اما او چند سال پیش آلبومی با عنوان «روی دیگر» به آهنگسازی کیوان هنرمند روانه بازار کرد. او در این آلبوم سبک‌های پاپ، بلوز، راک و کانتری را در هم آمیخته بود. قطعه «فرصت» از این آلبوم را می توانید در جام جم نوا گوش و در صورت تمایل دانلود کنید.


برزو ارجمند
برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون را بیشتر به نقش های اغلب طنزش در آثار مهران مدیری می شناسیم اما او یک آلبوم موسیقی هم روانه بازار کرده است و تیتراژ سریال خوانده و البته در فیلم تهران تهران همراه رضا یزدانی خوانده است.
قطعه تا رهایی با صدای برزو ارجمند تیتراژ سریالی به همین نام است که می توانید در جام جم نوا گوش و در صورت تمایل دانلود کنید.


حامد بهداد
اگر چند سال پیش متعجب می شدیم که یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون آلبوم موسیقی با صدای خودش منتشر می کند،امروز اما این مساله دیگر یک ماجرای عادی شده است . حالا در فروشگاه ها یی که عموما آلبوم های موسیقی عرضه می کنند ،می توانید به راحتی ردیفی از جدیدترین مجموعه هایی از آثار بازیگران را مشاهده کنید. بسیاری هم در این حوزه موفق بوده اند.
«مثل یک کابوس» تیتراژ سریالی به همین نام است که حامد بهداد آن را خوانده است که می توانید آن را از اینجا گوش و در صورت تمایل دانلود کنید. هر چند بهداد کارش را با خواندن تیتراژ ها آغاز کرد اما از معدود بازیگرانی است که به صورت مجزا هم قطعه های بسیاری دارد که می توانید آنها را از اینجا بشنوید.


محمدرضا هدایتی
محمدرضا هدایتی از همان روزهای ابتدایی ورودش به عرصه نمایش و سینما دلبسته موسیقی بود. هر چند او را همیشه به عنوان چهره ای طناز و خنده رو در سریال های طنز به یاد می آوریم اما او علاقه بسیاری به موسیقی دارد و در بسیاری از آثار نمایشی اش هم این علاقه را پنهان نکرده. محمدرضا هدایتی اما در این عرصه بیکار نماند و خود را محدود به خواندن گاه و بیگاه تیتراژ تلویزیونی نکرد و حوزه موسیقی را به صورت جدی تر دنبال کرد. تک آهنگ های بسیاری از او منتشر شد البته پس از انتشار آلبومش به نام «برگ و باد» که اتفاقا خوب هم شنیده شد. آهنگ «دلم بی قراره» با صدای این بازیگر و خواننده را می توانید از اینجا گوش و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


مهران مدیری
خواننده اغلب تیتراژ های سریال های خودش است. آن قدر خوب موسیقی را می داند که حتی با وجود فعالیت اصلی اش در حوزه سینما و تلویزیون بگوییم او در خواندن صاحب سبک است. نوع موسیقی مورد علاقه اش را هم می توان از بازخوانی ترانه های فولکلور متوجه شد. اما مهران مدیری هم محدود به خواندن تیتراژ نمانده است. او اجراهای زنده بسیاری داشته و مهم تر از آن آلبوم بسیار موفقی را سالها پیش روانه بازار موسیقی کرد. آلبومی با عنوان «از روی سادگی» که با آهنگسازی افراد خوشنامی مثل علیرضا کهن دیری و البته بابک بیات همراه بود. او به جز سریال های خودش تیتراژ برخی از فیلم های سینمایی را هم خواند که از جمله آن تیتراژ فیلم «همنفس» بود که بسیار خوب شنیده شد. آهنگ «از روی سادگی» از آلبوم این بازیگر محبوب را می توانید از اینجا گوش و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


و دیگران ....

بازیگران دیگری هم بودند که علاقه به صحنه آن ها را وادار کرد به سوی موسیقی بروند. از جمله آنها امین حیایی بود که اتفاقا مدت هاست در پی انتشار آلبومش است. کامران تفتی هم دیگر بازیگری است که ابتدا با دکلمه اشعار آغاز کرد و چند ترانه را خواند. نسرین مقانلو و میترا حجار هم از جمله زنان بازیگر هستند که دغدغه موسیقی دارند و چند همکاری با دکلمه داشته اند . شهره سلطانی اما پا را فراتر گذاشت و به جز دکلمه چندین اجرای زنده هم برای بانوان در تهران داشته که اتفاقا مورد استقبال هم قرار گرفته است. محمدرضا گلزار را نمی توان سینماگری دانست که به سوی موسیقی آمده است که او از موسیقی وارد سینما شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها