خواسته عجیب مرد گوش‌ بر در جلسه محاکمه‌اش

گوش مرا ببرید‌!

آقای قاضی ! متهم گوش مرا برید او را مجازات کنید

مردی که از سوی یک سارق سابقه دار گوشش بریده شده است ، روز گذشته از قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران درخواست مجازات متهم را کرد.
کد خبر: ۹۴۱۸۷

به گزارش خبرنگار جام جم ، روز گذشته 5 قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران پرونده ای را مورد رسیدگی قرار دادند که در آن یک مجرم سابقه دار پس از کشاندن شاکی به داخل باغی در کرج ، گوش او را بریده است . با رسیدگی به این پرونده ، ابتدا نماینده دادستان در دادگاه های کیفری با اشاره به مواد قانونی 481 ، 29 ، 388 و 614 از قانون مجازات اسلامی ، از دادگاه برای متهم پرونده به اتهام گوش بری درخواست مجازات کرد. به دنبال این درخواست ، شاکی پرونده پس از حضور در جایگاه ، به قاضی عزیز محمدی گفت : 17 بهمن سال 83 در حال عبور در یکی از خیابان های حاشیه کرج بودم که متهم به نام احمد پس از سد کردن راه ، مرا به داخل یکی از باغهایی که در این منطقه قرار داشت ، کشاند. شاکی گفت : در این محل ، متهم با تهدید چاقو از من درخواست پول و اموالم را کرد و زمانی که من در برابر خواسته وی مقاومت کردم ، او با چاقویی که در دست داشت ، گوش مرا برید و آن را داخل دسته کلید خود جای داد.

احساس کمبود

شاکی گفت : پس از این ماجرا مدتی در بیمارستان بستری شدم و اکنون با معلولیت جسمی در شرایط روحی بدی قرار گرفته ام و خواستار مجازات متهم و دریافت دیه هستم . به دنبال این اظهارات ، متهم با رد اتهامات مربوط به خود گفت : من گوش او را نبریده ام و او قصد دارد از من اخاذی کند. او افزود: از آنجایی که من یک سابقه دار هستم ، شاکی مرا عامل بریدن گوش خود معرفی کرده است تا دیه دریافت کند. به دنبال این اظهارات ، قاضی عزیز محمدی اعلام کرد بزودی 4 مستشار دادگاه حکم مربوط به این پرونده را اعلام خواهند کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها