برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ چهاردهم شهریور ماه، با حضور کارشناسان، موضوع «علل حادثه برق گرفتگی در یکی از بوستان ها» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۰
بررسی علل حادثه برق گرفتگی در یکی از بوستان ها

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، «نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

در برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است، علی شمس، عضو هیات مدیره انجمن جامعه ایمن؛ سید ابوذر حسینی، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 4؛ و رحمت الله حافظی، رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، درباره موضوع علل وقوع حادثه برق گرفتگی در آب نمای بوستان نوفل لوشاتو و چگونگی پایش وضعیت ایمنی بوستان ها از صحبت می کنند.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه پخش می شود.

«به رنگ زندگی» و راههای تقویت ارتباط بین زوجین

موضوع «راههای تقویت ارتباط بین زوجین ؛ به شرایط، موقعیت و شخصیت همسرمان توجه کنیم»، یکشنبه ـ چهاردهم شهریور ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت بررسی می شود.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه خانواده رادیو سلامت است که می کوشد تا به موضوعاتی همچون ازدواج بهنگام و آسان جوانان، ملاک ها و معیارهای انتخاب همسر و تحکیم روابط زوج های جوان بپردازد.

در برقراری ارتباط به شرایط، موقعیت و شخصیت همسرمان توجه کنیم و متناسب با آن رفتار نماییم. مثلاً نحوه برقراری ارتباط ما باهمسرمان با پدر ومادر ،خواهر وبرادر و... یا در جشن عروسی، مجلس عزا می بایست متفاوت از یکدیگر باشد.

در همین ارتباط، برنامه عصرگاهی «به رنگ زندگی» روز یکشنبه با حضور دکتر علی اصغر اصغرنژاد، روان شناس ساعت 17 به مدت 120دقیقه به پرسش های مخاطبان درباره «راههای تقویت ارتباط بین زوجین» پاسخ می دهد.

گفتنی است، این برنامه رادیویی از بخش های متعدد و متنوعی همچون به من بگو چرا، حکایت، گزارش مردمی، مسابقه ما خانواده ایم، خاطرات، کنترل کیفیت هوا، مباحث کارشناسی و طبیعت پایدار تشکیل شده است.

وقتی نوجوانان ساز مخالف می‌زنند

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ چهاردهم شهریور ماه، «آشنایی با یکی از ویژگی‌های دوران نوجوانی، پیامدها و راهکارهای مواجهه با آن»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» با هدف آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت است که این برنامه با حضور دکتر پریسا خسروتاش، روانشناس کودک و نوجوان به پرسش های مخاطبان دریاره «وقتی نوجوانان ساز مخالف می‌زنند» پاسخ می دهد.

در این برنامه رادیویی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«مجله پزشکی» و بازتوانی بیماران سکته مغزی

برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه چهاردهم شهریور ماه، موضوع «پیشگیری وبازتوانی بیماران سکته مغزی» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر فرزاد اشرافی، متخصص مغز و اعصاب به پرسشهای مخاطبان درباره «اهمیت آگاهی از نکات ایمنی و مراقبت از بیماران مبتلا به سکته مغزی» پاسخ می دهد.
گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

ایران، رتبه اول پیوند کلیه در آسیا

در برنامه «سایه روشن» در بخش موفقیت های درمانی، یکشنبه چهاردهم شهریور ماه، موضوع «ایران رتبه اول پیوند کلیه در آسیا» را بررسی می‌کند.

«سایه روشن» با کارشناسی دکتر خوشابی، روانپزشک؛ دکتر فیروز، متخصص پوست و مو؛ دکتر سید سعید حسینی، دکترای تغذیه؛ دکتر عباس بصیری،متخصص اورولوژی و رئیس انجمن اورولوژی و فلوشیپ جراحی درون بین کلیهبه موضوعاتی همچون بخش باورها: کودکان مبتلا به اوتیسم عقب مانده ذهنی هستند، بخش فضای مجازی: کم کاری و پرکاری تیروئید علت سفید شدن زود رس موها، بخش تبلیغات ماهواره: شلوارک های لاغری، بخش موفقیت های درمانی: ایران رتبه اول پیوند کلیه در آسیا؛ می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها