دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از اجرای حکم قصاص قاتل پزشک اردبیلی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۴
قاتل پزشک اردبیلی اعدام شد

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر عتبانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: حکم قصاص قاتل این پزشک، صبح امروز در زندان مرکزی اردبیل اجرا شد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی قوه قضاییه 7 مردادماه سال 94 با اشاره به این پرونده گفته بود: قطعاً از اینکه پزشکی با ضربات چاقو و کارد به قتل برسد همه مردم متأثر می‌شوند. در این حادثه هم دستگاه قضایی به محض این‌که از آن مطلع شد، موضوع را پیگیری ودنبال کرد؛ اما متأسفانه در این قضیه هم قبل از این‌که موضوع روشن بشود حرف‌هایی زده شد و کسانی بیانیه و اطلاعیه دادند و حرف‌هایی که با واقعیت منطبق نبود واطلاعات شتابزده، غیر واقعی و غلطی به مردم داده شد.

به گفته دادستان اردبیل، قاتل جوانی 22 ساله و از آشنایان مقتول بوده و قتل در محل اقامت و سکونت قاتل اتفاق افتاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
هزار و یك شب
-
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
بازم كه نگفتی داستانو ...
ناشناس
-
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
خیلی مشكوكه. از این میترسم كه اون پسر از روی درد و زجری كه همون دكتر بهش وارد كرده دست به عمل ناثواب و كریه قتل زده باشه و این در پرونده لحاظ نشده باشه. وگرنه چرا در زندان خودزنی كرده؟ چرا انگیزه قتل و صحنه قتل رو نمیگن؟ چرا وزیر كشور سال پیش گفت اگر بگیم یك عده از اقایون باید از شرمندگی فرار كنن؟ فكر میكنم این پسر با اعدام از این دنیای عجیب راحت شد و بسبار غم داشته و فریادش خاموش شده. خدا كنه اشتباه كرده باشم. نظرم رو اگه فكر میكنین ناثوابه منتشر نكنیدولی ااین موضوع خیلی مشكوكه و احتمالا این بچه قربانی شده
غاذی
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
واقعاً چرا علت گفته نشد و چرا اینقدر سریع اقدام شد ؟

نیازمندی ها