
به گزارش جام جم ورزشی به نقل از تسنیم ، گلمحمدی چند روز پیش به دلیل عفونت از ناحیه ریه، در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد. او چند بار تا مرحله مرخصی هم پیش رفت اما پزشکات تصمیم گرفتند تا وی تحت مراقبتهای ویژه قرار بگیرد. با این حال بعد از چند روز حال عمومی گلمحمدی بهتر شده و سرمربی ذوبیها به احتمال فراوان فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند