رکورد فروش بلیت بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در یک روز شکسته شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۷
فروش بلیت در پارالمپیک ریو رکورد شکست

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سازمان‌دهندگان بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو اعلام کردند که در روز سه‌شنبه 23 آگوست (2 شهریور) تعداد 133 هزار بلیت برای این بازی‌ها به فروش رفته که این بیشترین تعداد فروش بلیت در یک روز بوده است.

طی هفته گذشته به ترتیب 16 هزار بلیت در روز شنبه، 50 هزار بلیت در روز یکشنبه، 100 هزار بلیت در روز دوشنبه و 133 هزار بلیت در روز سه شنبه فروخته شده است.

خاویر گونزالس، مدیر اجرایی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در این باره گفت: در 48 ساعت گذشته تعداد بلیت‌های فروخته شده دو برابر شده است. دیدن چنین جمعیتی در اطراف کاریوکا فوق‌العاده است. برزیل در المپیک 2016 ریو قهرمان والیبال و فوتبال شد و این مسئله باعث شده طرفداران میزبان انتظار این را داشته باشند که کشورشان در پارالمپیک در بین پنج کشور برتر قرار بگیرد.

به گفته سازمان‌دهندگان پارالمپیک ریو، رقابت‌های دوومیدانی، شنا، فوتبال پنج نفره، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته پنج رشته‌ای هستند که بیشترین تقاضا را برای بلیت‌فروشی داشته‌اند.

تاکنون نزدیک به 600 هزار بلیت از مجموع 2.5 میلیون بلیتی که برای پارالمپیک در نظر گرفته شده، فروخته شده است. قیمت هر بلیت نیز از سه تا 40 دلار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها