با اعلام رسمی کمیته بین اللملی پارالمپیک؛

تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران پارالمپیکی شد

تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران با اعلام رسمی کمیته بین اللملی پارالمپیک،به بازی های پارالمپیک ریو راه یافت.
کد خبر: ۹۳۶۵۴۵
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران پارالمپیکی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ امین اله مانی، مسئول کمیته فوتبال هفت نفره فدراسیون گفت: پس از حذف تیم فوتبال هفت نفره روسیه از رقابت های پارالمپیک ریو، با توجه به رنکینگ جهانی و جایگاه تیم منتخب در قاره ی خود، تیم ایران که قهرمان آسیا است جایگزین تیم روسیه شد.
وی گفت: برای جایگزینی تیم روسیه دو پارامتر در نظر گرفته شد. تیم ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان که به تازگی و به میزبانی دانمارک برگزار شد؛ عملکرد خوبی داشت و قهرمان شد.
مسئول کمیته فوتبال هفت نفره گفت: در این ایام با کمیته بین اللملی پارالمپیک مکاتبه کردیم و خوشبختانه ملی پوشان کشورمان که یکبار به علت کارشکنی انگلستان از حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک محروم شدند و به دلیل این محرومیت صدمات روحی زیادی دیدند، به بازی های پارالمپیک راه یافتند.
اله مانی اعلام کرد: ملی پوشان کشورمان هم اکنون در اردوی آمادگی هستند و با اعلام این خبر تمرینات خود را با انگیزه ی بیشتر پیگیری می کنند و امیداریم در فرصت باقی مانده بتوانیم به آمادگی خوبی برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو دست پیدا کنیم.
تیم ملی ایران در بازی های ریو با هدایت امین اله مانی به عنوان سرمربی، احمد جانعلی مربی و اردشیر ماهینی سرپرست حضور خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها