ادامه تناقض گویی های آمریکایی ها درباره توافق با ایران

تونر: توافقات با ایران براساس اعتماد نیست

رسانه‌های کردی تاکید کردند که آتش‌بس در شهر حسکه واقع در شمال سوریه وارد مرحله اجرا شده است. در همین حال، توپخانه‌های ترکیه‌ای بمباران مواضع داعش در شهر مرزی جرابلس را از سرگرفتند.
کد خبر: ۹۳۶۵۱۶
نیروهای کرد و ارتش سوریه در حسکه آتش‌بس اعلام کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، خبرگزاری کردی هاوار گزارش داد که آتش‌بس در حسکه در ساعت دو پس از نیمه شب گذشته وارد مرحله اجرا شد. اجرایی شدن این آتش‌بس پس از آن صورت گرفت که سرشناسان منطقه و تعدادی از کشورها برای متوقف کردن درگیری‌هایی که از چهارشنبه گذشته ادامه یافت، وارد عمل شدند.

در همین حال، خبرنگار شبکه روسیا الیوم در حسکه گزارش داد که آتش‌بس در حسکه در حال حاضر میان نیروهای کرد و ارتش سوریه و نیروهای حامی آن در جریان است.

در عین حال، در پایگاه حمیمیم در حومه لاذقیه مذاکراتی میان دو طرف با نظارت روسیه جهت تدوین توافق نهایی آتش‌بس در جریان است.

درگیری‌ها در اطراف شهر حسکه از شب دوشنبه تا صبح سه شنبه ادامه داشت و نیروهای کرد در پی آن اعلام کردند که تعداد زیادی از پایگاه‌های استراتژیک در داخل شهر را تحت تصرف خود درآورده‌اند.

فعالان مخالف تصریح کردند که آتش‌بس شکننده‌ای در مرکز شهر در جریان است و درگیری‌های در اطراف آن ادامه دارد. این درگیری‌ها در اطراف حسکه در پی زد و خوردهایی صورت گرفت که شب گذشته میان نیروهای کرد و نیروهای امنیت داخلی کردها "آسایش" با نیروهای دفاع ملی حامی ارتش سوریه در اطراف ساختمان پست و ایستگاه قطار در حسکه به وقوع پیوست.

از سوی دیگر، توپخانه‌های ترکیه‌ای بمباران مواضع داعش در شهر مرزی جرابلس را از سرگرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها